Hoi, ik heb mijn cd's ook eens bekeken. Daarbij is het me opgevallen dat bij 3 van de 4 spellen die ik heb bij het xbox360 logo kleine krasjes komen. Volgens mij was dit eerst niet. Is dit bij iedereen zo? Moet ik me zorgen maken?
zolang die het doet hoef je je toch geen zorgen te maken denk ik?? kan ook zijn dat die kras komt dat je xbox 360 heb gekanteld terwijl er een CD in zit, volgens mij krijgt een cd zowie zo wel krasjes denk ik... toch?
Jawel want het scheurtje wordt dan steeds groter maar er is een ander topic hierover in het xbox3600 game topic.
kwam volgens mij door het cdhoesje waar de cd inzit maar er is hier al een tread over bij het 360 games forum (cod2 disk brokkelt af) kijk daar ff
Heb hetzelfde Checjte net m'n pdz disc, nadat ie zei dirty disc... spel was gloednieuw, gister hele dag gespeeld, en overal op de disc zitten kleine krasjes nu Echt WTF!! Zit die F*ckin dvd drive van m'n 360 m'n spellen nu te verneuken? Heb m'n 360 staand en ik kom er nooit aan of beweeg em nooit oid, ben altijd super zuinig met m'n spul, en ineens komen er allemaal karsjes op m'n spellen te zitten Ik hou het even goed in de gaten, want als dit nog erger word ga ik microsoft es bellen
Et kan altijd wel hoor, En de "informatie" zit veel dieper dat de bovenlaag van een CD/DVD. Geen ernstig probleem maar wel stom, vooral als je super zuinig bent (k probeer ook altijd zo zuinig als mogelijk te zijn met die zooi.