Nouja, groen, er staat hier en daar XBW... misschien dat ik ( of iemand anders ) er Microsoft, Nintendo en sony als text erop kan plakken. Ik weet namelijk niet hoe je custom stickers erop plakt
ok maar ik zal hem eens downloaden. kan toch geen kwaad. *tip* : maak anders een auto met 360 logo's,tekst, of weet ik veel... dat zou cool zijn *).(als het lukt)
I-8 en I-9: Daar ga ik nog wel even wat tijd mee zoet zijn, alhoewel, zoet.. En dan ben ik wel tevreden met brons, en dan schijnen er nog 10 levels / tracks te zijn.
Het is het hele spel. Ik ben [NSA\CryptoGuy in tm nations. Tis gratis. En ja je kan er geld mee verdienen. Ik ben nu nummer 2900 vd wereld en 200 nog wat van nl btw custom stickers werken alleen als je een cdkey van het vorige spel (sunrise) hebt.
Dude, dan heb ik echt veel potjes net tegen je gespeeld Maar waar kun je je rank zien? Ik had je trouwens wel een paar x verslagen Btw, de gene die mijn tijd op parcour H3 kan verbeteren krijgt een XBW Medaille. tijd: 4.82 sec
5.62 heb ik daar en ik knalde volgens mij ook nog eens tegen de boog, wat wat verlies op leverde. Mijn mooiste prestatie is 9.80 op C-2, maar ook die kan volgens mij nog wel wat sneller.
mooi is dit er word alleen maar over Nations gesprokeni n het Sunrise topic anyway, hierzo hebben we een hele lekkere auto voor nederland gemaakt. ik zal binnenkort eens een screeny maken. wel jammer dat het er online zo wazig uitziet tegen andere mensjes, die autos vliegen gewoon en rijden door de baan e.d., maar daar wen je wel aan. heerlijke spelletje
Heet je in het spel ook Ruttyx ? Eens ff kijken of de ladder etc het alweer doen. anders maar weer via hamachi
Damn wat is multiplayer verslavend. Ben op een gegeven moment toch maar weg gegaan, omdat ik nog wat aan documentatie moet doen, waar ik weinig zin in heb.
Het is heel vaag. Ik installeer het spel, en open het, en dan kom ik bij het scherm waar ik me naam moet invullen. Maar vervolgens kan ik hem niet invullen. Het is net of het spel te snel op mn toetsenbord reageerd ofzo. Bijv. als ik enter indruk, dat ie dan 2x registreerd ofzo. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Plz, ik wil het spelen
na 2 dagen niet gespeeld te hebben was ik gezakt van wereld rang 2400 tot 3500 maar nu ben ik weer bijna 2500 ofzo Jammer dat je maar zo weinig punten krijgt wanneer je hoger in de ranglijsten komt te staan. Té veslavend, kzit meestal in een GoT servertje met custom tracks. Grtz, cryptoguy ^^
yeah topicstarter is back.. ik kan eff niemeer volge multiplayer is idd verslavend maar over welke TM hebben jullie nu weer?
Trackmania Nations, zie ook trackmanianations.com gratis nieuw deel. Grafisch een stuk mooier en als je bij de top zit in de world ranking kan je geld verdienen Je kiest je land, in jou geval België en dan krijg je een soort f1 auto in de kleuren van de vlag van het land waar je woont.