http://www.gamerandy.com/archives/2005/12/xbox_360_scratc.shtml Ik geloof het want mijn cd's zijn ook bekrast... Niet Rechtop zetten dus
Even de tekst in je post gekopieerd Bedoel je niet neerleggen? Anyway, ik geloof er niet veel van, ik bedoel er zijn toch zat mensen hier waarbij het apparaat al vanaf het begin verticaal staat en zoveel geklaag is er niet over. //edit; ik zou zelf trouwens geen risico nemen en dat ding neerleggen, omdat alles bij mij toch wel omlazert op een gegeven moment
Tja, heb jij je xbox360 horizontaal staan? Geen krassen bij de xbox360 logo? Ik denk dat veel mensen niet hun cd's checken?
Op een stabiele ondergrond kan er helemaal niet gebeuren. De huidige dvd-drive blijkt een hele gevoelige loopwerk te hebben. Bij de kleintje beweging van de Xbox360 raakt de DVD-schijf al uit balans.
ik had een filmpje gezien dat hij het bekrast als je hem terwijl hij aanstaat, rechtop zet en weer neerlegt. maar dat ie dit ook standaard doet, is nieuw voor me.
ik heb hem al vanaf het begin recht op staan en heb nog nergens problemen van, dus ik denk dat het probleem wel mee zal vallen
Idd, ook ik heb dit gedaan. Maar ook nog nergens last van, en ook mijn Cd's zien er gewoon strak uit. Zolang hij stabiel staat, en je hem niet beweegt wanneer er een cd IN zit, gebeurt er niets lijkt mij. Aangezien hij gebouwt is, om ook rechtop te kunnen staan .
Ja ik heb hem keurig verticaal staan waar niemand em om kan gooien, disc's zijn dr helemaal gaaf uit...
Op mijn kamer staat hij verticaal op een zeer stabiele tafel, echter staat hij nu naast de computer. Omdat deze tafel van ikea is en trilt als een gek had ik hem al uit voorzorg horizontaal gezet. Zowel PGR3 en COD2 zien er nog perfect uit. Al helemaal in vergelijking met veel van mijn xbox games.
Hmmm waarom heb ik dan wel krassen bij het xbox360 logo? Omdat de vloer niet stabiel is?? Ik heb hem nu toch maar horizontaal neer gezet. Laten we hopen dat de cd's niet verder beschadigen.
ik heb er ook last van, ronde kras bij CoD2 & PGR3. Verder over de hele DVD kleine krasjes. Dit terwijl hij wel verticaal stond maar op een stevige tafel en absoluut niet bewogen... Heb hem maar horizontaal gezet en een boze mail naar MS gestuurd...
Ok, ben blij dat ik niet de enige ben... Kameo heb ik nog vrij recent gekocht dus daar valt het nog mee met de krassen,. Verder zijn COD2, PDZ en PGR3 wel bekrast maar tot nu toe geen problemen. Als ik dit wist had ik hem nooit rechtop gezet Wat moet ik nu doen??
ehm dit nieuws klopt niet ... althans ... alleen als je hem beweegt heb je problemen ... gewoon weer zo'n sukkel die zijn xbox beweegt MS heeft al genoeg keren gewaarschuwd... mag deze thread dicht Trouwens dit is de eerste keer dat ik dit hoor ... volgens mij is degene die dit heeft gepost anti-xbox
Mja van mij mag de thread wel dicht, aangezien het om foutieve informatie gaat. Er zijn dus wel degelijk mensen die hem gewoon rechtop hebben staan en nergens last van hebben. Zolang je de console stil laat staan tijdens het gamen is er niets aan de hand. -Closed. PS: Als je het niet met een slotje eens bent, stuur dan een PM of ga naar het daarvoor bedoelde topic.