Heb onlangs 2e hands xbox overgenomen, zat ook afstandbediening bij met opmerking dat ik daarmee ook dvd's zou kunnen bekijken. Dit lukt me echter niet ..... Kan iemand me daarbij helpen ?
Heb je het hele pakket voor dvd's te kijken? De afstandsbediening en het clipje (tja) die je in een controller poort moet doen?
start de DVD wel op? Je heb inderdaad naast je afstandsbediening ook de dongle nodig en die moet in de controllerpoort zitten. Remote + dongle:
Allemaal hartelijk dank, ik moet dus op zoek naar een "dongle" om in een controller port te stoppen (zat er inderdaad niet bij ...) !
En anders mag je die van mij wel kopen hoor Voor 10 Euro incl.verzendkosten komt hij naar je toe. Pm me even indien intresse Angelo
Voor dat geld kan 'ie net zo goed een nieuwe kopen (tweedehands). Ik denk trouwens wel dat degene van wie je hem hebt gekocht dat ontvangertje vast nog wel ergens heeft liggen...
dat ding heb je zeker nodig anders geen ontvanger en stuur je infrarode zooi overal wat dus overal nergens is in dit geval