Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peterzelf1

peterzelf1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

Na veel probelem heb ik het eindelijk voor elkaar: de Xbox 360 is gekoppeld aan mijn Windows Media Center PC. Het werkt perfect, maar ik krijg alleen een foutmelding als ik een film wil afspelen via Mijn Video's. Als ik de desbetreffende film aan click dan verschijnt er: "Video kan niet worden weergegeven in Media Center vanaf een extern bureaublad"...........

Kan iemand mij helpen? Waar ligt dit aan? Ik wil heel graag de films bekijken die ik download.

Alvast bedankt!

Greot, P

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar het gaat hem om de filmpjes XD. (het menu is breedbeeld ja, maar de filmpjes niet...)

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat ik moet installeren of instellen zodat ik .ts films kan afspelen via de 360. Ik heb alles werkende wat betreft de media center extender functies, alle filmpjes doen het die hij ondersteund behalve .ts bestanden.

edit: opgelost, hdtvpump installeren was de oplossing :)

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    op info drukken en dan zoomen

5. BS911

BS911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snelheid media extender verbinding

hi

de pc waarop ik mediacenter heeft een prima verbinding met mn router. mn xbox ook. maar als ik mediacenter gerbuik op de xbox gaat het super traag, de network performance monitor laat dan ook maar 1 streepje zien... :-( suggesties?

thanks!

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat er niet bij maar je hebt waarschijnlijk een draadloos netwerk. MS raad aan om dan in elk geval 1 van beide via utp op de router te prikken. In mijn eigen situatie leverde dat te weinig resultaat op en was de enigste oplossing een bedraad netwerk.

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk probeer je een dvd remote af te spelen, dat gaat niet.

8. peterzelf1

peterzelf1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je reactie. Het betreft hier films die ik gedownload heb en in een VideoTS folder komen te staan. De bestanden in deze folder hebben de extensie .vob .ifo etc etc

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dvd dus.... dat wil ome bill helaas niet. Ik heb de stille hoop dat de ps3 dat wel gewoon gaat ondersteunen en ms dan ook wel moet.

10. slowmotion

slowmotion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de vob files aan elkaar plakken en dan renamen naar MPG.

dan werkt het wel.. je hebt dan alleen geen menu geen ondertitels.
    en je kan ook je geluid spoor niet selecteren....

wordt tijd dat Bill hier iets aan gaat doen... :confused:

11. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Dan brand je de dvd toch gewoon op een dvd'tje? Vervolgens stop je hem in de 360 en je kan je film kijken met alle toeters en bellen. :)

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de dvd speler van de 360 echt ontzettend bagger, horten en stoten, framedrops en dat met orginele dvd's.

13. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    yep, heb ik ook. Niet met alle dvd's weliswaar, maar desalniettemin met sommige originele DVD's heb ik ook dit probleem. Ze zijn niet vies, ik heb alle instellingen geprobeerd (HD 480p, 720p, 1080i, Non-HD met 50hz/60hz breedbeeld/normaal beeld) maar maakt allemaal niets uit....

14. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Damn right!

ik moet ook altijd met mn staart tussen de benen een dvd'tje in mn Ps2 afspelen omdat de 360 dvd-weergave te hard zuigt. dit moet echt op te lossen zijn met een software update!

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet echt geprobeerd en als ik het zo hoor dan moet ik er ook ver van af blijven. Ik gebruik mijn progressive Pal dvd speler wel voor dvd's :).

Ik weet dat er laatst een vraag gesteld is naar plug ins voor de xbox 360... Zijn er al plug ins voor en moeten deze speciaal voor de xbox 360 zijn of werken andere gewone ook? Wie weet misschien een site met meer info (hoe te installen, het principe etc en wat er al mogelijk is)

alvast bedankt.

16. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met het afspelen van dvd's via de 360?? Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad :eek:
    Moet ik wel bijzeggen dat ik nog niet heel veel gekeken heb, maar de 5 dvd's die ik gehad heb gingen perfect, zowel gebrande als originele.:)

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje,

Heb windows media center edition, WMC doet t prima op mijn xbox. Alleen wanneer ik direct (als ik in een spel zit) muziek wil luisteren vanaf mn pc, dan vind de 360 wel mijn pc maar kan niet connecten!

-Ligt dit aan 1 of andere poort die dan is gesloten? (xbox staat in de DMZ)
    -De media test vanaf de 360 geeft een goed resultaat.
    -Help me! (Heb een beetje rondgezocht door het forum, kan hier niet zo veel over vinden).

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  19. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn media test verloopt zonder problemen!

Trouwens heb ik niet zoveel tijd om de hele thread te lezen. Ik moet dus windows media connect installeren? Waar haal ik dat vandaan? Ik heb hier op mijn pc wel de windows Media Center staan, alles werkt perfect op de 360 met WMC maar behalve dat muziek streamen wanneer ik een spel speel?

Dank U voor de hulp!

p.s. (Ik heb tegenwoordig helaas niet meer zoveel tijd om in dit soort dingen te verdiepen, te druk met mijn studie en stage, vrienden, vriendin, werk, enz.)

Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn media test verloopt zonder problemen!

Trouwens heb ik niet zoveel tijd om de hele thread te lezen. Ik moet dus windows media connect installeren? Waar haal ik dat vandaan? Ik heb hier op mijn pc wel de Windows Media Center staan, alles werkt perfect op de 360 met WMC maar behalve dat muziek streamen wanneer ik een spel speel?

Dank U voor de hulp!

p.s. (Ik heb tegenwoordig helaas niet meer zoveel tijd om in dit soort dingen te verdiepen, te druk met mijn studie en stage, vrienden, vriendin, werk, enz.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina