Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jawel start nog wel op en soms doet hij gewoon normaal maar had dus net dat hij gewoon echt niet normaal deed, heb net ook gelijk gebeld en wordt binnen 4 werkdagen opgehaald. Hopelijk krijg ik er dan wel eentje die normaal is...:)

2. Creatif

Creatif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox 360 nu een weekje, maar constant last van vastlopers. Wanneer er bijvoorbeeld in Quake een level wordt geladen, slaat alles vast. Dit gebeurt alleen wanneer de netwerkkabel aangesloten is, want als ik die er niet in heb, gaat alles wel goed.. Heel vreemd, want xbox live werkt verder prima..:confused:

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ik heb hier ook wel eens last van wanneer ik een SP spel speel.
    Dan valt je internet uit (Xbox Live) terwijl je dat spel speelt (om een of andere vage reden:confused: ) en loopt je Xbox 360 dus vast.

Heel vreemd en irritant, al gebeurt het heel minimaal.

4. Creatif

Creatif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gebeurt het dus bijna altijd als er een level wordt geladen met Quake.. Aan het spel ligt het niet, want ik heb dat al voor een ander exemplaar kunnen omruilen. Ik heb Microsoft gebeld en ze komen de console ophalen, even afwachten dus.. ;)

5. Tante Truus

Tante Truus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds eind december (produktiedatum 1 december), en heb alleen bij Quake af en toe een vastloper. Dat had ik al met de demo, bij het laden van level 2. Met het volledige spel nu geen problemen met single-player, maar soms een vastloper bij het laden van een multiplayer-level. Ik maak me er niet zo'n zorgen om: zal wel aan het spel liggen, want verder heb ik met geen enkel ander spel problemen.

6. Creatif

Creatif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die problemen hebben met vastlopers in Quake? Als het aan het spel ligt, hoef ik de console niet op te sturen..

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Piep/krassend geluid

Ik zou aan jullie vragen of dit ook bij jullie is dat als je de Xbox360 aanzet dat dan je dan een krassend geluidje hoort.De ene keer is het zachtjes en de andere keer wat harder.Ik had dit ook bij me 2de Xbox,dus ik denk niet dat het zo'n probleem is.Nu ik me 4de nieuwe heb,hoor ik weer dat geluidje,is dat bij jullie ook het geval???:confused:Volgens mij is het de CD-lade,die zoekt naar een cd ofzo.Voor de rest doet me 4de nieuwe Xbox360 het nog prima.

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Het is geloof ik ook bekend dat latere xbox360 beter werken. Ik heb nu zo'n xbox360 van een nog tamelijk nieuwvrachtje.
    Ik heb alleen nog een probleem gehad met Perfect Dark zero CoOp. Als ik dan evve aant spelen ben komen er op eens keiharde knal geluiden en piepende scheuren. Heel vaag, Gelukkig doet ie dat niet bij SP

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, je hebt dus 26% kans dat je xbox360 gelijk of na een paar weken al naar de klote is? :eek:

10. Thechosenone

Thechosenone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al veel gelezen op het internet , dat het probleem niet aan de xbox zelf ligt, maar soms aan xbox live. Dit kan er ook voor zorgen dat je xbox vast loopt, wat denken jullie hiervan!!

11. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hm ja daar begint het wel op de lijken ja,jammer van zo'n console eigenlijk:'-(

12. Creatif

Creatif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. Ik heb namelijk alleen vastlopers in Quake wanneer mijn netwerkkabel (en dus live) aangesloten is.. Evengoed laat ik de console ophalen voor reparatie, kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  13. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis met je console dat die af en toe vast loopt....

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Niets erstigs, maar het kan heel vervelend zijn.
    Sinds die Update, heb ik er in elk geval eigenlijk geen last meer van.
    Van te voren, had ik het wel vaak.

Dat het heel soms gebeurt, kan natuurlijk, maar het moet niet met regelmaat sijn.

15. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Edit
    mijn xbox is inmiddels opgehaald maandag ( na 2x UPS niet is komen opdagen)
    Het is nu w88 op een nieuwe/werkende 360

16. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het bij af en toe bleef,en dat het enige probleem was met dit apparaat,dan was het wat anders,maar dat is helaas niet zo

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is gister opgehaald en ligt nu in duitsland. Verwacht dat hij er morgen of vrijdag is maar zal wel goed komen denk ik. Wel goede service van Microsoft al stelt dat vrouwtje van de helpdesk soms wel een beetje domme vragen.

Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat sommige mensen al bij een paar vastlopers opbellen. Natuurlijk hoor je een goed werkende 360 te hebben, maar als het af en toe gebeurd bij 1 enkel spel zou het mij niet echt zo heel veel uitmaken, want je hebt tenslotte toch 1 of 2(???) jaar garantie, dus als hij bij elk spel zou vast lopen kan je daarna altijd nog bellen natuurlijk. Want zolang je geen rode kwadranten in de ring of light krijgt is er volgens mij niet zo heel veel aan de hand hoor.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Je zegt het zelf al als je een console koopt dan verwacht je ook wat kwaliteit maar als we telkens te maken krijgen met vastlopers dan begint het wel erg te irriteren. Het is mij nog niet echt overkomen maar als ik klachten van andere hoor dan wordt ik daar zelf ook niet vrolijk van

19. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox werkt prima :)

20. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox 360 premium nu een kleine maand (MFR 02-01-2006), en slechts 1x een echte vastloper gehad omdat ie te warm werd.. Dat was echter mijn eigen schuld omdat ik toen wilde proberen of ik met de glazendeurtjes van mijn TV-kast dicht kon spelen.. Dat ging dus niet, werd te warm daarbinnen.. Met deurtjes open 0,0 problemen gehad.. 4 vrienden van mij hebben in hetzelfde weekend ook een 360 gekocht en ook allemaal tot nu toe geen echte problemen gehad.. De Xbox 360 is dus voor ons allemaal prima in orde..

Enige wat nog wel eens heel afentoe wil gebeuren is een vastloper in PGR3 op Xbox Live als iemand de gamercard wil checken van een ander.. Maar dat is een software-bug en geen hardware probleem.. Dat probleem is wel minder geworden sinds de laatste dashboard-patch, maar dus nog niet helemaal opgelost..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina