IP Adres + gegevens opvragen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ryan Mckane, 6 feb 2006.

1. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil Xboxlive aansluiten voor m'n 360.
    Ik heb de kabel vanuit m'n modem van chello direct in mn 360 geplugged.
    Als ik Xboxlive wil joinen zegt ie dat hij het IP Adres niet kan vinden...en gateway etc.
    Nu wil ik de gegevens handmatig invoeren alleen kom ik niet achter mijn IP nummer.
    Ik geloof dat ik MS DOS prompt of iets moest doen en ip config of iets dergelijks..maar dat lukt niet :confused:

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.whatismyip.com/ :)

3. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks for the help, ik ben er uit.
    Anyway...nu zeurt hij over de MTU settings!!??
    Staat hele tijd failed...snap er echt geen ene kut van he van netwerken en dat soort shit..:confused:
    Wat is MTU ?

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke modem heb je als je een motorola surfboard modem hebt kom je volgens mij alleen via een router op xbox live.
    Tenminste dat verholp mijn problemen met het niet op live kunnen komen en ik heb chello classic.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie even het xbox live vragen topic in de xbox 360 forum ... :) ... daar komt je vraag beter tot zijn recht

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Routers zijn de shit :p je wilt toch niet heel de tijd met die kabel zeulen :D?

8. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Heb idd een motorola surfboard.
    Het schiet voor geen meter op, hij failed telkens op MTU!
    Maar als ik een router koop, zou het probleem opgelost moeten zijn ?

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel ik had gewoon een goedkope routertje gekocht en opeens lukte het na een jaar het rechtstreeks proberen.
    De chello klantenservice zei de hele tijd ja het kan rechtstreeks hetzelfde zei de microsoft klantenservice maar uiteindelijk haalde ik toch maar een routertje en het was in 1 keer raak.:)

10. basovich

basovich Guest

op die site van ryan23 heb ik een andere IP:confused:

11. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voer in bij uitvoeren ''Command'' en dan komt er zon dos venster. voer daar in ''ipconfig/all'' (commands zijn zonder de aanhalings tekens)

dan krijg je je informatie te zien

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, mijn Xbox360 is weer terug.
    Ik had hem via UPS terug gestuurd naar het reparatie centrum in Duitsland.
    Ik had afgelopen maandag gebeld en UPS kwam diezelfde maandag al mijn 360 ophalen en vandaag heb ik hem terug...een nieuwe Xbox360 dus er was dus echt iets gruwelijks mis met mijn oude, ah fijn.
    Ik wil erg graag Xboxlive, ik heb een tijdje terug die kabel erin gedouwt (Heb chello Classis en een Motorola surfboard modem) en de test bleef steken op MTU '' MTU Failed''. Nu schijnt dit normaal te zijn met dit type modem ?
    Als het goed is moet ik een router kopen.
    Nu staat mijn Xbox360 op zolder en wil liever niet kloten met kabels naar boven toe. Nu zijn er ook wireless routers. Ik heb hier niet veel verstand van..dus hier mijn vragen.

-Werkt een wireless router goed ?
    -Welke Wireless routers zijn betrouwbaar en goed ?
    -Wat heb ik nog meer nodig om op Live te komen buiten die router ? toch nog een kabel of iets ?
    -Denken jullie dat het dan wel werkt met die router er tussen ?
    -Wat moet ik nog instellen ?

Ik hoorde ook nog iets van het '' MAC Adress kopieren ''?

Bedank alvast, hoop dat jullie mij snel kunnen helpen en mischien tot Live!!!

* Ik heb dit bericht ook al in Live en networking geplaatst maar daar duurt het erg lang voordat iemand reageert en wil vanavond nog naar de winkel om de eventuele spullen te kopen en vanavond nog live tegaan! *

Deel Deze Pagina