Mijn save games van mijn oude profiel staat nog op de harde schijf maar ik kan ze niet meer naar me online profiel kopieeren, ik heb me oude profiel dus gewist en voor de optie gekozen om alleen het profiel te wissen en de save games te bewaren. weet iemand hoe ik dat moet oplossen? ik heb geen zin om die 2 spellen weer opnieuw te spelen
ALs je dus je nieuwe profiel pakt, is het niet mogelijk om die OUde Save Games te laden? Ik wil best straks een kijken voor je of het mij wel lukt, om iets te verplaatsen.
Voor zover ik weet zij je savegames heel erg profiel gebonden... Wel logisch ook eigenlijk. je achievements gaan in elk geval niet mee.
uhhhm is daar niet laats een patch voor uitgekomen om je save games te kopieren naar je anderen profiel......er is onlangs een nieuwe patch uitgekomen voor de 360 waaronder dat als een nieuw ding volgens mij ik weet het nog niet want ik moet hem nog downloaden moet je maar ff verder kijken en vragen volgens mij is er dus een patch uitgekomen daarvoor maar weet het niet zeker.....