Firefox + WMP 10

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WarriorSan, 6 feb 2006.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net een nieuwe PC aangeschaft en ik heb een raar probleem. Ik heb net WMP 10 (NL versie) en Firefox v1.5.0.1 (NL versie) geinstalleerd maar als ik bijvoorbeeld op www.gametrailers.com of www.gamespot.com/xbox360/ een .wmv wil bekijken dan blijft Firefox zeuren om een plugin voor .wmv. Als ik dan op "ontbrekende plugins installeren" druk dan gaat ie zoeken en zegt ie "onbekende plugin" en dan heb je de optie "Handmatig installatie". Als ik daar op druk dan word ik elke keer verwezen naar deze pagina:

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Maar ik heb WMP 10 al geinstallleerd en als ik hem opnieuw probeer te installeren dan krijg ik de melding "U heeft al de nieuwste versie blabla.."

In Firefox -> extra -> opties -> tabblad "Downloads" -> sectie "Downloadacties" zit ook de optie "Acties bekijken en bewerken" maar in die lijst komen geen extensies voor zoals .wma / .wmv ..vaag

Ik heb nu al meerdere keren zowel firefox als wmp opnieuw geinstalleerd en niks werkt?..8) Wat doe ik verkeerd?

Oja een ander probleem is als ik bestanden sleep van de ene map naar bijvoorbeeld een andere map dan worden de bestanden gekopieerd i.p.v. verplaatst (zoals bij knippen)

Ik heb voor beide problemen gezocht maar kon het niet zo snel vinden. Wie kan mij helpen?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    1e probleem weet ik ff geen oplossing, ik gebruik ook Firefox icm WMP 10, en dat levert geen problemen op

bij het 2e probleem kun je proberen om te gaan slepen met de rechtermuisknop, dan kun je kiezen of je het gekopieerd of geknipt wilt hebben

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  4. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    He bedankt bij het slepen heb ik zoals jij zei op de rechtermuisknop gedrukt en gekozen voor de optie "Hierheen verplaatsen" en nu versleept ie alle bestanden zoals ik wou._O_ (Loop ik overal naar die freaking functie te zoeken moest je gewoon onder het slepen de rechtermuisknop gebruiken8) |:- )

Als iemand mij nog kan helpen met het onderstaand probleem?

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  6. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    lol ik was net zeker aan het beantwoorden toen jij het antwoord al gaf maar ik ben het aan het checken en ..windows media player staat inderdaad er niet bij tussen de plugins..ik laat het weten of het werkt. In iedergeval bedankt voor de link.

7. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @DulleNL & M_Master,

Bedankt voor de moeite mijn problemen zijn opgelost!*)

Deel Deze Pagina