Hey weet iemand misschien waar je oudere PC games kunt kopen, of misschien online via een bepaalde site? Ik zoek namelijk Final Fantasy VII voor de PC maar kan die nergens orgineel vinden. Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt!
Er staan er een paar op marktplaats. Prijzen tussen de 20 en 80 euro (80 euro is incl strategy guide)
Hier een paar links waar je oude PC-games kunt downloaden. Met dank aan PU. www.abandonia.com www.the-underdogs.com www.freeoldies.com www.flashback-aw.net http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/adventure/
ligt er natuurlijk aan wat je oud noemt (ff buiten FF VII), maar bij de Bart Smit hebben ze ook wel altijd wat oude spellen in de budgetbak liggen (weet niet of die dan ook op de site staan)
Een andere mogelijkheid is een gameshop. Er zijn genoeg gameshop waar je 2de handse games kunt kopen. Zo'n zaak is www.gameshoptwente.nl De site is nog niet klaar , maar je kan er altijd eventjes een mail naar sturen. Met 2 winkels en verschillende markten is een collectie héél groot.
Ik heb slecht nieuws voor je: FF7 voor de PC is amper nog aan te komen. Nieuw natuurlijk al helemaal niet meer, en gebruikte zijn vaak redelijk prijzig (ligt er natuurlijk ook aan wat voor staat en wat er bij zit: Doos, boekje, strategy guide etc.) Wat ben ik blij dat ik hem destijds echt heb gekocht