Cod2 Kan iemand mij helpen???? speel cod2 op mijn samsung le26r51, maar ik vind het beeld niet zo mooi? Vooral als ik stil sta en ik ga bv. van links naar rechts kijken, heb ik het idee dat de kleuren een beetje vervagen. vooral bij de kratten die er staan. Het gebeurt het meeste bij de bruine kleur. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of hoe ik mijn samsung het beste instel voor games.
Hoe heb je hem aangesloten? via component of via composiet? Via component, schuifje op HD gezet? Probeer anders eens via VGA aan te sluiten? Ik heb (nog) geen lcd dus qua instellingen kan ik je niet verder helpen....
Hoi, Ik wil me ook een Samsung LCD gaan aanschaffen, maar ik twijfel tussen deze 2: => samsung le26m51b of => samsung le26r51b Welke zou de beste keuze zijn? Is de eerste de meerprijs waard?
De samsung le26m51b is beter volgens velen. mindere responstijd (8ms) e.d. Of het verschil heel duidelijk is kan ik je niet vertellen. Maar ik denk dat het de meerprijs (200 euro dacht ik) wel waard is als je puur naar de specs kijkt. (als je m tenminste ook echt voor de 360 gaat gebruiken)
Beste Jochen! Ga voor de M-serie!!!!! Ik heb een samsung L26M51B in mijn kamertje staan. echter is hier 1 en ander aan vooraf gegaan. De bijdehante knaapjes van BCC wisten mij te vertellen dat de R-serie ook 8ms responstijd had. toen ik hem aansloot vond ik het erg vet uit zien en dacht dat de motion blurr van NFSMW te wijten was aan de 1st gen 3d accelleratie het geporte spel. Op internet kwam ik vanalles tegen, L26R51B met 16 ms, sommige verkochten hem als 8ms. Ter controle had ik dus de servicedesk van Samsung gebeld en die gasten wisten me te vertellen dat de R-serie 12ms respons tijd had. Toen ben ik dus op hoge poten terug gegaan naar BCC en heb een fikse discount gekregen op de M. En het verschil is wezenlijk! ook de helderheid van 700cdm^2 zie je erg goed. Een responstijd van < 8ms is echt een must!
Hoezo is het een must. Kan je dan niet goed gamen met 12 ms? Ik heb de Le32R51B en ik heb eerlijk gezegt compleet nergens last van.
Bedankt voor je reply! Hier heb ik wat aan. Het zal M51B worden dus denk ik. @ Gaudio: Ik ga er mijn xbox360 op gebruiken ja
Ik heb dus ook voor de M51B gekozen en besteld, nu nog eens kijken hoelang het leveren gaat duren. Hij stond op voorraad bij de webshop, maar dat bleek geen echte voorraad. En er zouden er een aantal binnenkomen deze week, volgens een order van samsung. Maar er waren ook al 5 mensen die hem eerder besteld hadden dan ik. Ben je eindelijk zover bijna 1000 euri neer te leggen voor een tv, is het zo lastig er een te pakken te krijgen Ben benieuwd.
Louike,ik zie op de samsungsite toch dat beide modellen dezelfde helderheid hebben hoor. Ik zou zelf eens moeten gaan vergelijken ook eigenlijk...
Ik heb afgelopen dinsdag (1 feb) de L26M51B besteld bij sallandautomatisering.nl. Toen stond er bij dat de levertijd 1-5 werkdagen was. Echter ik kreeg een mailtje dat het waarschijnlijk toch langer dan 10 werkdagen werd...:{ Maar....vrijdag kreeg ik een mail dat hij binnen was en opgehaald kon worden! Gelijk gedaan natuurlijk en ff snel aangesloten. Hij staat nu bij mijn ouders en wordt morgen naar mij gebracht! Dus dan zal ik wel ff wat pics en indrukken posten . Salland was trouwens ook de goedkoopste webshop die ik kon vinden. En de levering/afhandeling van de bestelling is echt super! Geweldige winkel!!
Cod2 Ik heb hem aangesloten via component. Heb de hele middag geprutst met de instellingen en het wordt wel wat beter! Schrik toch wel weer van het vorige verhaal, dat de m51 veel beter is als de r51. Heb ik net de r51 gekocht!!!!!!!!!! Hoe kun je eigenlijk testen hoe snel je response tijd is van je tv????? Hoor zoveel verschillende verhalen!!
Ik heb ook de R51. Die is 12ms. Geloof mij nu maar: het is goed genoeg. Denk je nu echt, dat microsoft zijn console laat draaien op een scherm dat vrij traag is. NOT. Hij is snel genoeg, en tsja, de M51 is nog sneller. Maar een responsietijd <8ms een must, nee! en trouwens, ter correctie op de gast die dat beweert...dan moet het nog altijd <= 8ms zijn
err nee <8ms staat voor kleiner dan 8 < 8 = kleiner dan 8 > 8 = groter dan 8 *EDIT*oh je bedoelt 'is gelijk of minder dan'..ik dacht je had er een pijltje van gemaakt sorry kben vandaag heel erg moe en er zelf niet helemaal bij
Okay! Toch vind ik het raar! Ook van samsung trouwens. Op vele sites staat wel dat de m51 een responsietijd van 8ms heeft, maar over de r51 staat dat er vaak niet bij?!?!?!? Hoe staan jouw instellingen eigenlijk??? Ben nog steeds opzoek naar de beste instellingen voor de le26r51 om mooi te kunnen gamen!!!!!!
JONGENS GEEN PANIEK!!! De r51 is een prima scherm om te gebruiken voor de 360. Ik heb beide al vanaf 2 dec en absoluut geen klachten. Ik ben zeer tevreden over dit scherm , vind hem zelfs mooier als de sony ,(kleuren) maar dat is natuurlijk een kwestie van smaken verschillen. Voordat iedereen met een sony gaat reageren! Let bij de aankoop wel ff op de firmware die erop staat ,alles na september 2005 werkt perfect. Ik kan me niet voorstellen dat er nu nog oude modellen in de winkels staan. Dus niet wanhopen als je een samsung r serie hebt aangeschaft want dit is een prima scherm. Mocht je hem nog niet hebben aangeschaft ga naar de winkel neem je 360 mee en oordeel zelf. Dit blijft toch de beste manier om te beslissen welk merk je koopt. Want nogmaals smaken verschillen.
Ik denk dat dapp're strijder gelijk heeft, het scherm zal t vast wel prima doen, je hoef idd niet in paniek te raken als je er een hebt zoals sommige doen. Oordeel gewoon zelf, sch**t aan de winkel, neem gewoon je xbox360 mee en test m uit, je betaald er een godsvermogen voor, dus