In belgië komt hij normaal gezien 5 december uit, eheb je weldegelijk multiplayer op de xbox versie? want op de nederlandse site van ea staat van niet
Als het goed is zit er wel een multiplayer in! De levels waren nagenoeg hetzelfde als in het sp-gedeelte Maar ik ben niet 100% zeker :{
Lijkt me wel een goeie game, maar dat soort games blijven voor mij toch PC games!!!! Heb je tenminste genoeg toetsen en een muissie, voor de ultimate gameplay!!!! Ben benieuwd hoe ze het voor elkaar krijgen om alle functies op die paar knoppies te krijgen!!
bij bartsmit kun je vandaag medal of honor al bestellen. heeft iemand hem ergens anders al gespot, ben namelijk al een hele tijd op deze game aan het wachten.
ik zou zeggen niet kopen. het is echt een zeer teleurstellende game. ik wu hem eerst ook heel graag kopen, maar na het lezen van IGN review schrok ik een beetje, zo beweren ze dat de tegenstanders dwars door murenlopen en nog meer van zulke domme foutjes.
Kheb de PS2-versie uitvoerig gespeeld en daar was het niet het geval, lijkt me dus sterk dat dit bij de Xbox-versie wel het geval is. Het is bovendien een van de betere shooters, erg tof spel.
Ik weet dat hij door EA uitgeleverd is en dat de game bijna overal morgen en overmorgen in de schappen ligt.
In de OXM ook maar een 5.6/10. Dit om de eenvoudige reden dat het opnieuw een PS2 port is met alleen de multiplayer als extra. De A.I. was ook maar zwakjes maar ik heb al de raad gekregen om het spel minstens op hard te spelen. Voor de rest een goede shooter,maar 13 in een dozijn.
Nou ik vond de PS2 versie erg goed en ik kijk net ff op gamerankings en daar staat gemiddeld een 8.3. En da's alleen omdat een site hem een 7 geeft. Ik ga mijn PS2 versie met iemand ruilen voor de Xbox versie.