Ga naar binnen bij de Police Precinct....Ga aan het einde van de hal rechts...en dan nog een keer rechts..en dan links het deurtje in daar kun je m vinden, ik ga niet zeggen wat je moet doen om ongemerkt daar te komen want dan is de lol deraf *en jij bent nog wel Sam Fisher klik hier voor meer Bovendien staat dit in het verkeerde forum...-->moved
geloof het of niet maar voor mensen die de demo niet eens trekken bestaan er demo faqs+walkthrough op www.gamefaqs.com dus misschien heb je dr wat aan....
Off topic: En moeten we nu allemaal lachen??? En waarom zou ik het spel niet kopen voor zo'n stom ventje met een kuttekop net als jou? Aangezien jij nou zo'n super nerd bent die natuurlijk alle spellen 10 uur per dag speelt, is het voor jou al helemaal uitgekouwt. En ik vraag aan de administrators of jullie deze personen harder kunnen aanpakken omdat het forum echt klote word. Laten we het forum niet verzieken door zulke mensen!!! Op deze topic kan een slotje want hij is al weer helemaal verpest door zo'n arrogante kuttekop.
Sam-Fisher zit hier fout door in te gaan op een vrij loze reactie en dan ook nog eens gaat schelden. Houd je gedeisd want in mijn ogen ben jij de persoon die hier fout zit.