Goed racespel met optie om zelf circuits/ parcoursen te bouwen

Discussie in 'Algemeen' gestart door summan, 9 feb 2006.

1. summan

summan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste forummers,

Ik ben een nieuwe X Boxer en heb een uitgesproken voorkeur voor racespellen. Ook vind ik het leuk om zelf dingen te bouwen, was vroeger een echte simcity en meer recent ook een rollercoaster fan.

Nu weet ik dat je in Gotham Racing 3 zelf circuits kunt bouwen, maar bij welke games kan dat nog meer en hoe zijn de bevindingen?

Ik heb zelf overigens een 'gewone' XboX, geen 360.

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Midtown Madness 3 heeft volgens mij ook een mogelijkheid om zelf de route om te racen uit te zetten...

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    bij Midnigh Club 3, maar dat is niet zelf tracks maken met loopings enzo, maar gewoon van hier naar daar via dit en dat ect.
    dus checkpoints neerzetten op de weg, meer niet.
    misschien dat je ook zoiets bedoeld?

4. summan

summan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er hoeven niet per definitie loopings in. Meer zoiets als van je hebt een stad meet honderden straten en daar zet je iets uit. Of off-road, met een rally oid.

Midnight Madness heeft volgens de reviews op deze sites die optie niet.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    stunts! 8) vroeger eindeloos op de dos computer gespeeld _O_ .

maar voor de rest weet ik niet echt spellen met een hele uitgebreide optie om banen te maken.

6. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een beetje pc hebt (minimum systemeem eisen: 500mhz 32 mb 3d kaart ongeveer geloof ik) moet je ff trackmania downloaden (www.trackmania.com) er is nu een gratis versie genaamd "nations" kan je ook zelf tracks bouwen met loopings en dergelijke... maar voor de xbox weet ik het zo ff niet 8)

7. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je da doen dan:+

8. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    STUNTS MASTERLIJK :D dat spel ownt man hahah dat heb ik ook gespeeld totdat de pc ermee kapte :D hahah de goeie ouwe tijd maarja dat spel moet ik eigenlijk maar weer eens hebben , thnx roedos voor je reply ik ga dat ding ook ff downloade

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  9. summan

summan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stunts 3D....

Jullie verbazen me. Dat spel speelde ik echt urenlang, en dan vooral bouwen he. Het is dus niet helemaal een vreemde fetish, dat parcoursen bouwen. In het dagelijkse leven bouw ik mountainbikeparcoursen en in het virtuele leven lijken racecircuits me een leuke uitdaging erbij...

Ik ben ook begonnen met de download van Trackmania, met een uurtje of twee moet ie wel binnen zijn. Verheug me er nu al op...

Tips over XboX games zijn nog altijd welkom overigens.

10. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    klop,klop tering (sorry hoor maar 2 uur man bij mij was hij in een kwartiertje klaar maarja veel plezier ermee allemaal! :D_O_

Deel Deze Pagina