Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook alle king of the mountain dingen gedaan? Dus dat je die mensen stoked of hoe heet dat... Dat ej dus een aantal mensen moet overtuigen van jouw skills.
     
  2. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    jap , maar ik hbe me profiel al verwijderd , haal ik ff alles opnieuw:)
     
  3. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik Amped 3 zal kopen of niet.
    Ik vind de stijl er vet, de humor is echt lache zo zie ik in de filmpjes.
    Het snowboarden lijkt me ook wel cool, alleen kun je niet echt vette tricks maken. En verschillende sites geven de game maar een 6 of 7. Dus is Amped 3 aan te raden, en blijf je er ook lang mee spelen. Want ik wil graag een game waar je lang mee doet en niet snel verkoopt of ruilt voor een ander.
     
  4. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand ?
     
  5. Yorin89

    Yorin89 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de humor is inderdaad geweldig en het is ook zeker wel een leuk spel om te spelen (hoge fun factor), maar er zitten wel wat foutjes in. De challenges die je krijgt zijn bijvoorbeeld erg veel van hetzelfde cq. er zit niet veel afwisseling in.

    Ik had de game na 15 à 20 uur wel uit, maar ik vond het wel een leuk spel.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb even in de startpost zitten klooien + een quote van Xboxers met wat info (en media) toegevoegd.

    Dus.
     
  7. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een hele domme vraag hoor , maar hoe impress ik die bystanders?
    Ik blijf op 0 people are stoked staan .
    bvd Arjan
     
  8. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    op de berg veel tricks doen zodat je awesomeness balk boven in je beeld vol komt. en dan moet je goeie tricks bij die gastjes doen met die gele rondjes boven hun hoofd.
     
  9. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks had het ook net in de gaten!
    Echt een vet spel !
     
  10. Overkill

    Overkill Metalhead

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem binnekort halen! Wat kun je precies op Live! Doen?
     
  11. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks...zit alleen een online scoreboard bij..alleen mis ik het online spelen toch niet heb met deel 2 ook nauwelijks gedaan omdat toch allemaal cheaters op zitten!
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het zien van de Olympische spelen vandaag met snowboarden toch maar eens besloten om Amped3 te kopen, vorige 2 delen had ik ook maar weggedaan omdat het zo frustrerend moeilijk was,hopenlijk is Amped3 wat makkelijker :))
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een beetje eentonig spel beetje zelfde idee als burnout je doet van elke type de races en je gaat verder met de storyline

    ik wil em trouwens verkopen dus iemand die het iets vind hijs nog zgan pm me
     
  14. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    buletta 30 euro ;)
    maar ik heb gehoord dat er geen mp in zit? dat is wel echt zwaar klote vind ik kan ik niet met vrienden/familie spelen. majah
     
  15. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em al lang uitgespeeld ( ergens in het begin van januari ) maar ik speel het nog steeds vaak, het is cker een vet spel en dat je er geen vette tricks kan doen is bullshit, dat zijn van die uitspraken van mensen die nooit in die tricklist kijken dus nooit nieuwe tricks ontdekken, je moet ze wel unlocken met lord of the boards maar er zitten zeker vette tricks in.

    probeer maar eens zoals ik in een media callout 150.000 punten te krijgen (12e in leaderboards) , daar heb je toch echt die nieuwe tricks voor nodig, dat is ook een goede tip voor mensen die problemen hebben met de rails, spins en grabs, zo heb je bijvoorbeeld rail-tricks met radslagen en nog veel meer, succes
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het aanschaffen had ik het niet verwacht maar ik heb gewoon een snowboard game gevonden dat mij aanstaat, veel humor en niet al te moeilijk :) al vind ik het scherm van de berg wel onoverzichtelijk.
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem dus zaterdag eindelijk kopen :)

    Ben erg benieuwt en de style vind ik helemaal top! als ik zo alle filmpjes bekijk.
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik heb de game net nieuw maar ik ben in een challange waar je eerst een trick moet doen en je tricker naar links.. en daarna moet je nose hupelepup doen en dooor ringen heen en als laatste moet je 5000 punten halen door over 3 bergJES heen te gaan en je tricker half naar links.. maar als ik het daar doe krijg ik gewoon niet die 5000 punten maar juist 1000 ofzo wat doe ik verkeerd (EN jah het is helemaal in het begin..)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is deze game online te spelen?
    edit:/ nee dus, dan laat ik hem links liggen :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Trust me, je mist dan echt een spel dat zo ongeloofelijk verslavend is :))
    Ik ben absoluut geen snowboard fan maar dit spel is echt zo fantastisch :)
     

Deel Deze Pagina