NBA Street V3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Simon, 18 sep 2005.

  1. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Ik snap nog helemaal niets van de controls omtrent de DUNK CONTEST. Ik kan er ook niets over vinden op het net. En met het boekje kom ik niet ver.

    Kan iemand me hier mee helpen?

    Alvast bedankt,

    Simon.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat snap je er precies niet? Het is springen en dan met de stick trucjes doen. L en R trigger voor combo's.
     
  3. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    De tricks zijn precies het zelfde als bij een gamebreaker dunk.
     
  4. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap dat wel. Maar ik wil de precieze button combo's weten . . . Zodat ik het een en ander kan uit proberen, en niet loop te button bashen.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, ik denk dat je dat zelf een beetje moet uitzoeken/uitproberen. Ik weet niet zeker, maar is er geen training voor trucjes? Of een lijst met trucjes in het pauze-menu?
     
  6. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat dat een mogelijkheid is! Misschien moet ik me is verdiepen in het spel, en niet meteen vragen stellen. Mocht het dan nog niet duidelijk zijn, dan kom ik terug! :)
     
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    je moet 1 van de 2 schouder knoppen of de linker analoge stick indrukken (of alle3 tegelijk) en dan de trick stick gebruiken (rechter analoge stick) en dan doe je een truukje:) je kan er ook een paar doen maar als je er te veel doet mmislukt je dunk
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal dit topic maar even op, ik heb het spel net een paar dagen en ik kan er geen k*nt van. Ik doe echt maar wat. Hoe kun je het beste trucjes maken, wanneer maak je welk trucje... en ga zo maar door, ik snap er nog helemaal niks van. Hoe doe je turbo, hoe gebruik je je gamebreaker?

    In het spel zelf heb je ook echt alleen maar die trick list, daar kan ik echt boos om worden. Knappe jongen als je dit gelijk snapt allemaal, of zie ik iets over het hoofd? Alvast bedankt...
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    *schraapt keel om aandacht te trekken*







    Niemand dit spel? :eek:
     
  10. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    *Hoort nog wat na-echo'en wat lijkt op iemand die aandacht wil ;) *

    Oké, je vragen:

    * Turbo met rechter trekker, ingedrukt houden terwijl je met de linke analoge stick de richting bepaalt om te rennen

    * De truckjes (los van dunk contest en gamebreaker) dienen twee doelen:
    1. Je tegenstander laten "dazzlen" waardoor hij/zij aan de grond genageld staat, en je er voorbij kan.
    2. Belangrijker, je puntentotaal opdrijven. Voor elke losse trick krijg je puntjes, hoe moeilijker hoe meer natuurlijk. Echt oplopen doet het pas wanneer je in korte tijd er een aantal doet (probeer eerst eens trick 1 gemakkelijk - met rechter analoge "trickstick" -> passen naar teammate -> nog een trick -> passen -> vette slamdunk door zowel linker als rechte trekker ingedrukt te houden en op B te drukken terwijl je vrij pad hebt richting de basket).
    Gemakkelijker wordt dit alles wanneer je stats beter worden. Voor tricks heb je handling nodig, voor dunken natuurlijk dunks maar ook speed.

    *De Gamebreaker. Je zult zien, mits het type game goed is (dus géén No Gamebreaker) dat met elke truck of combo de gamebreaker meter volloopt. Wanneer deze vol is, heb je de tijd om je volgende punt te maken door middel van een gamebreaker. Dit doe je door met de rechter trekker ingedrukt te houden in de bucket op B te drukken (je rent dus richting basket). Je bent nu niet meer te stoppen door de defense. Je kunt nu truckjes doen (rechter analoge stick -> later kan je ook nog de trekkers erbij gebruiken) en ook nog passen naar teammate (A) wanneer je deze ziet opspringen. Bouw dit op, het mislukt gemakkelijk! Je beloning is van +2 tot +4 punten en -1 punten (sowieso) voor de tegenpartij.
    De bal moet wel afgedunkt worden voordat je punten tellen, maar dat lijkt me logisch. Je kunt trouwens ook nog een schot maken in de gamebreaker, maar dat levert veel te weinig op (weinig punten, +2 en -1, +3 en -1 is sowieso te halen)

    Ik ben met je eens dat de manual hier wat summier in is. Dit zou je beter moeten kunnen helpen IMO.

    Succes :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006

Deel Deze Pagina