XVID, DIVX en Nero Digital op je 360 icm MCE!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 10 feb 2006.

1. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is het er dan toch van gekomen. Er was al een hubbiebubbie-methode beschikbaar maar niet echt bruikbaar. Met het Transcode360 tool die net uit is wordt de Mediacenter Extender zoals wij dat al die tijd al wilden. DIVX, XVID en zelfs Nero Digital. De implementatie van het tool ziet er erg goed en verzorgd uit. Heb het gisteren getest en het loop super!!! Installatie en bediening is easy (voor zover ik dat op dit moment kan beoordelen)! Check het zelf...

http://www.runtime360.com/

Btw, vanuit MCE start de een divx,xvid,H264 niet zoals standaard op 'A' te drukken maar door op 'Info' te drukken, gevolgd door 'Meer..' en tenslotte 'Transcode'. Het duurt ff voordat ie start (bij mij) maar dan heb je ook wat.. Fullscreen, supernice!

Laat me weten of het bij jou net zo lekker draait!

Suc6

p.s. Had het al in MCE thread gepost maar dat leest lang niet iedereen meer en dis toch vrij cool nieuws!

2. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geinstalleerd maar ik krijg het niet aan de praat.
    Het installeren gaat goed, maar zodra ik op 'transcode' druk in de 360 krijg ik de volgend foutmelding:

Trancode360: Exception
    no connection could be made because the target machine actively refused it.

ik ga nog ff verder prutsen:p

PS: ik zie het eerste frame van de avi wel, dus hij herkent het op de een of ander manier wel, maar het afspelen lukt nog niet...

-edit- ik weet al waar het aan ligt. Hij speelt alleen divx af en geen xvid;

at the time of writing DivX 6.1 works well (with some caveats which I'll cover in the Troubleshooting section), however XviD for one reason or another does not.

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  3. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Hi ik heb het ook geprobeerd waar julie het over hebben maar ik kan nergens op info klikken als ik bij de videotjes ben. weten julie hoe ik dit kan oplossen.

4. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    info knopje op je afstandsbediening ;)

5. gn!uz

Leuk Bevonden:
    0
  6. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nu heb ik alles goed geinstalleerd maar nu krijg ik deze fout melding error: "Transcoding request timed out!" ok dan kijk ik bij de help van t360 en dan staat er dat het op deze manier opgelost kan worden.

System Key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Transcode360]

Value Name: ConnectionTimeout

Data Type: REG_SZ (String Value)

Value Data: 40 (default in seconds)

En hier raak ik de draad kwijt. Wat kan ik hier nu mee?

7. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3

start---> uitvoeren--->tik in: regedit---->zoek [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Transcode360] op en verander de tijd.

ik krijg het trouwens niet werkende blijft timet out geven zelf dat hij nu op 120 sec staat. kan iemand me helpen?

8. gn!uz

Leuk Bevonden:
    0
  9. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hij doet het inmiddels maar 5.1 is nog steeds niet mogelijk jammer genoeg:'-(
    Mijn pc heeft wel moeite om het te sreamen hoor als er te veel gebeurd in een film/serie dan verraagd hij een beetje:confused:

Deel Deze Pagina