Ik wil graag een Star Wars game waar je ook lekker battles in space en op land kunt voeren. Verder mag er ook wel andere leuke en goede actie inzitten zolang het maar niet te saai en te langdraadig is. RPG bijvoorbeeld spreekt me totaal niet aan. De GC game Roque Sqoudron (hoe spel je dat eigenlijk??) lijkt me wel goed maar Jedi starfighter lijkt me al weer minder. Ik heb de review gelezen maar daar wordt het me niet helemaal duidelijk. Zit dit er nu wel in of niet. Wat voor soort mogelijkheden zitten er nu eigenlijk in Star Wars Galaxies. Er is vast wel iemand die er meer over kan zeggen. Conqubite
SW Galaxies is een MMORPG, dus ik weet niet of je dat gaat leuk vinden. Er zouden naar het schijnt ook wel space batlles in zitten maar het blijft natuurlijk wel RPG. Er is ook nog SW Knitghts of the Old Republic maar dat is een pure RPG. SW Jedi Knight 2 komt deze week uit en dat is een shooter maar je hebt ook een lightsabre. Deze ga ik mij zeker kopen. Jedi Starfighter heb ik ook. Die was wel fun maar snel uitgespeeld. Als je enkel space battles wilt spelen zou ik die toch aanraden, vooral omdat het de enige is. Obi Wan heb ik ook gehad maar snel weer verkocht. Geen replay value en zeer snel uitgespeeld.