Hey iedereen, ik heb laast een draadloze router met usb stick gekocht nu is het probleem. ze zeiden dat bij configuratie scherm draadloos internet maken (ofzo) stond. bij mij staat dat dus nie dus hoe krijg ik nou voor elkaar draadloos internet te krijge
Wees even wat duidelijker dan kunnen we je wellicht helpen? Wat is je besturingssysteem ? als het geen XP is kun je draadloos internet wel vergeten. Bij mij configuratiescherm staat wel draadloos internet opties , heb je ook al via internet explorer geprobeerd om je verbindingen te zien?
nou ik heb wel xp maar bij mij staat alleen: internet-optie's netwerkverbindingen hoe doe je via explore nou weer dan?
Simpel. Ga naar configuratiescherm en dan naar Netwerkverbindingen. Links staat dan ( Een nieuwe netwerkverbinding maken ) klik hierop. In het menu staat dan ( Draadloze netwerk binnen bereik weergeven ) klik ook hierop. Links vindt je nu ( Een draadloos netwerk voor een huis ) klik hierop. Werkt volgens deze wizard af.
tot een nieuwe verbinding maken kom ik maar dan krijg ik een lijst met: verbinding maken met internet verbinding maken met netwerk op me werk een thuisnet werk maken ....enz een geavanceerde netwerk
he me pc doet het nie meer na dat ik SP2 had gedwon kzit nu op me laptop maar me beeld werd gewoon zwart en ik kon niks meer doen
Ja dat is kut.. dat had ik ook. Maar het word lastig om dat ongedaan te maken, aangezien je er blijkbaar niet echt veel van weet. Maar je moet gewoon even systeemherstel doen (ik heb nu even geen tijd om het uitgebreid uit te leggen).