LCD tv en videootjes kijken van notebook

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door titan1980, 10 feb 2006.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb een vraag

Mijn vader heeft vandaag zijn LCD ontvangen die hij gewonnen heeft met een wedstrijd. Nu heb ik mijn Notebook op de LCD tv aangesloten en ik kan dus gewoon op die LCD internetten via een kabel die loopt tussen de notebook en LCD.

Ik kan alleen geen videootjes bekijken bijv de nieuwste trailer van Ghost Recon AW. Ik zie dan wel op de notebook de trailer maar op de LCD niet :confused: Ik neem aan dat ik iets fout doe??

Ik kan namelijk wel DVD kijken als ik een DVDtje in de notebook doe en dan op de LCD meekijk.

maar goed ik dwaal af, wat doe ik fout of kan het gewoon simpelweg niet?

2. basovich

basovich Guest

anders probeer je de trailer op hetzelfde progamma te zetten als waar je dvd's mee afspeelt

Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2006
  3. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou deze vraag ook even op tweakers stellen, daar is ie zo beantwoord(kan ik zeggen uit ervaring)^^.

4. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij nvidia 3d kaarten was het meestal zo (bij de goedkopere kaarten ) dat wanneer je je compu op de tv aansloot je de tv als hoofd monitor moest kiezen zodat je daar de film op kan zien en dat dan op de pc nix word afgespeeld.. je ziet op de pc dan alleen een zwart scherm, dus het kan er aan liggen welke jmonitor je als hoofdmonitor hebt ingesteld..

5. FabianNL

FabianNL Guest

idd, wat flipmode zegt is het probleem waarschijnlijk. Je kan volgens mij switchen daartussen met F5? Of Ctrl + F5? maar weet ik allemaal niet zeker eigenlijk...

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Dell moet ik op FN + F8 drukken.
    Hiermee schakel ik tussen LCD monitor en Externe LCD-scherm.

Deel Deze Pagina