1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor geïnteresseerden:
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is wel mooi. Dus wel cone challenges of iets anders.. sowieso ga ik het spel weer spelen als dit evenement begint. Maar waar halen ze deze info vandaan, dat het een toernooi is? Ik kan het echt nergens vinden. Beetje twijfelachtig. En wat heeft zo'n event nou met de PGR3 100 te maken :confused: ik vind het ook vaag dat je door het meedoen aan dat event op de RAI beurs een plek kan krijgen in die top 100
    Of wacht.. ik ben nog geen 18 jaar
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  3. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, nu kan ik mijn auto's gestructureerd gaan kopen. *)
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heej, kijk nou. Gerrit komt uit z'n holletje gekropen...
     
  6. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Origineel gepost door Vic Vega
    Ja ik vind pgr2 echt STUKKEN beter

    De enige verbetering vindt ik eigenlijk die in-car cam, en de lambo's

    Pgr2
    - het is moeilijker, pgr3 is echt voor sissy's
    - het spel uitspelen met 1 auto is echt belachelijk, zo maak je helemaal geen kennis met alle auto's uit het spel, die klasse indeling was veel beter
    - De hele competitie die er in pgr2 was is weg, pgr3 op xboxlive is echt verneukt. Bij pgr2 kwam je steeds online, om zo in rank te stijgen en dit kon je met je vrienden doen. De online career is slecht, iedereen zit te rammen om maar eerste te komen. En playtime...ja je kunt met je vrienden racen, maar t gaat nergens om (kudos bijv, zoals in 2).
    - er zijn geen race tijden aan t eind van de race. Je kunt niet zien hoeveel kudos de andere spelers hebben...

    ...ik ben eigenlijk nog helemaal niet uitgepraat hierover, maar ik ga nu al teveel off-topic...
    pgr2 was gewoon superieur (vooral online
    ) en dat is door pgr3 flink verpest...



    Ik vind dat je hier een aantal goeie punten noemt, het is echt zeker te makkelijk, ik kocht vrij in t begin al een a klasse auto, en daar rij ik gewoon alle races mee uit. Ik ben eerst begonnen op zilver, want als ik uitging van pgr2 was dat een mooie uitdaging om alles eens te verkennen, maar dit is zooo makkelijk, soms lijkt t wel of ze op je wachten ofzo. Online ben ik er nog niet zoveel mee bezig geweest, maar dat vond ik wel goed in elkaar zitten.
    Zeker een misser zijn de rondetijden van je (cpu) tegenstanders na een race, ik zou ook graag eens zien hoe snel, of hoeveel kudos ze hebben gehaald.
    Misschien dat microsoft de mainstream gamers nog meer wou aanspreken door het niveau lager te leggen, maar ik als ervaren pgr rijder en jij ook zijn hier natuurlijk niet blij mee.
    Ik heb zojuist even pgr1, 2 en 3 vergeleken, met steeds dezelfde auto. Ik nam de Ferrari F50 in alle versies, maar wat me opviel is dat die auto steeds stabieler op de weg komt te liggen, zo erg dat hij in deel 3 gewoon met lijm op de grond lijkt te zitten. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, dat desondanks de brede achterbanden en de misschien wel perfecte gewichtsverdeling van deze auto, ik hem niet even in hoge toeren spinnend de bocht door kan krijgen, althans met moeite.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto's rijden idd anders. In PGR2 was de Ferrari F50 de op een na beste (samen met de Saleen S7) cone challenge auto, in PGR3 is die waardeloos, met hoofdletters. In die zin, hij drift nog wel, maar je moet echt er veel te veel moeite voor doen. Een klein tikje op de handrem was vroeger voldoende.. nu niet meer. Nu rijdt hij inderdaad veel stabieler. Dit soort veranderingen vind ik dan wel weer jammer. Wat je niet zou verwachten maar wat toch zo is, is dat de Cadillac Sixteen de beste driftende auto is.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou graag het weten of het volgende klopt:
    Onder mijn gamerprofiel staat United Kingdome en kan het niet veranderen naar Nederland, of hoort dit gewoon zo te staan?

    Als ik op live ga spelen, maakt niet uit waar, kom ik alleen tegen engelse gasten te spelen, is dit toeval of heeft het misschien te maken dat bv in mijn gamersprofiel (zie boven) United Kingdom staat.

    Jullie worden weer zeer bedankt voor de antwoorden op mijn vraag(en)_O_
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Die cone challenges kun je erg goed rijden met de Ultima GTR. Is goed onder controle te houden en kan slippen als een gek, daarmee zijn ook de cone challenges een makkie.

    Moet zelf nog 3 races op platinum, waaronder de hot lap over de Nurburgring. Reed gister een paar rondjes in Play Time en zat een paar keer onder de richttijd. Alleen toen geen tijd meer om em nog te rijden.
     
  10. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat uit het Bizarre forum

    -----------------------------------------------
    PGR3 It suxx! Why? Read this:

    So, here comes my first impression of the game:

    PGR3 is a backward step, and I will drive probably further on PGR2! There are so many things BC fugged up!

    unclear lobby, car, Gamertag and class "blinking" - why? Not enough space on the screen? Muuuaahaaaaa!

    absolutely horrible quality of speech (echoes)

    while running no announcement who of your friends speaks

    after race, there is no announcement of the driven time

    only 30 seconds for terminating for the remaining driver field when the first car has passed chequered flag!

    during race no more announcement of "who is in front of me", or "who is driving behind me"! Only the time is shown!

    the whole grafic is too "multicolored" and does not come to the ingenious presentation of PGR2 which was just much more realistic! Surely, the textures and light effects are better, but it looks more like "Videogame" than PGR2 did. For real!

    crashes my xbox, which is reproducible! (After choosing car press fast to "show gamer card" and you cannot leave that menupoint

    driving physics is almost alike with all vehicles!

    Rumble function of the CONTROLLER is not to be compared with from PGR2! PGR2 sets yardsticks!

    driving feels "too smoothly", no impact holes or unevenness as in PGR2.

    career mode is unclearly designed, no comparison to PGR2

    no announcement of driven km/mls in the Tacho, like on PGR2

    lobby afterwards no longer alterably regarding "for friends reserved" (ex. number of players)

    partial no joins into lobbies of friends possible (point of menu not offered, only when invited by somebody in the lobby)

    cars online all possible to drive, also for noobs and beginners! (each noob can choose every car to drive)

    long load times

    distances in the career mode monotonously. Brooklyn out Bridge, 3Km straight drive - gaeaeaehn - I´m tired.

    NO MORE TIME CALLENGE COMPETITIONS! No weekly time challenge, no Slaloms, no distance matches, no automatches. All motivation was taken to the play!

    rank list system unclearly.

    Damn, it could have been so good to play PGR3 but BC just took out every point of PGR2 which made that game to the success it had for 2 years!
    This is EA standard! Shame on YOU!
    -----------------------------------------------

    En daar ben ik het helemaal mee eens, zodra de bc update uitkomt, speel ik weer pgr2!!!
    Zo klote dat die oude xbox verkocht is =(
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup ik herinner mij die post. Hij heeft absoluut gelijk. De meeste mensen verkijken zich op de graphics waardoor ze de game de hemel in prijzen, dat terwijl de gameplay naar de maan is. Trouwens, zo goed zal PGR2 niet te doen zijn op de Xbox 360. De rumble van de oude Xbox controller was echt top, maar nu met deze controller heb je dat niet. Ik denk dat het komt omdat die draadloos is.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  12. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist de rumble van PGR3 beter, smaken verschillen dus.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik krijg ook het gevoel dat PGR3 zo gefixeerd is op "cool zijn" en om te laten zien wat de 360 kan. Ik vind het nog steeds erg leuk om te spelen, maar de singleplayer van PGR2 was en is gewoon beter IMO. Ik speel een track voor de eerste keer, crash door elke bocht en nog haal ik met gemak een zilvere medaille. Bovendien vind ik London sowieso al saai, maar New York valt me ook tegen (te veel rondom die bruggen, en die zijn mooi maar saai). Om de een of andere reden vond ik de tracks in PGR2 leuker. Hopelijk -als er een PGR4 komt- krijgt Bizarre meer tijd om verschillende steden te maken (net zoals PGR2 vergeleken met 1). Ik mis Florence, Edinburgh en Moskau.
    London is gewoon saai en Tokyo & NY hebben veel van elkaar weg (veel hoge gebouwen). De Nurburgring en Las Vegas, die vind ik dan weer wel écht leuk om te spelen.

    En ik mis de arcadechallenges...
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het totaal met je eens. Pgr 3 heeft me gewoon een heel ander gevoel dan deel 2. Ik vond Moskou zelf een van de leukste steden toen. Nurburgring is ook erg leuk, ik ben blij dat die er nog altijd inzit, met de nieuwe steden heb ik gewoon weinig.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind je voor een groot deel gelijk hebben. Maar over het "botsen en nog op zilver kunnen halen" ben ik niet helemaal met je eens. De zilvere medailles zijn gewoon voor mensen die goud en platinum niet kunnen halen. Als jij bij de zilver alles makkelijk wint dan ga je toch goud of platinum doen? Bij platinum kan je niet in elke bocht botsen om alsnog eerste te worden. (op de eerste paar championships na :cool: ) Bij PGR2 kon je ook gewoon alles makkelijk op Zilver halen hoor.

    Ik vind de meeste steden ook best saai (Tokyo, New York, London). Bij Tokyo en New York vind ik dat komen omdat bijna alles grijs is. Dit heb je niet als het donker is want om in Tokyo te rijden als het donker is is echt ontzettend mooi met die duizende lampjes en gekleurde lichtjes. Las Vegas is daarin tegen dus erg leuk. Het is lekker kleurrijk. London is ook niet echt helemaal mijn stad. Niet dat hij niet leuk is maar tjah... gewoon niet mijn stad ;) Mij zou San Francisco wel vet lijken misschien een ideetje voor deel 4? Die straat met die hoogte verschillen damn dat lijkt me stoer om hard overheen te rijden :)

    Project Gotham Racing 2 vond ik ook wat uitdagender dan Project Gotham Racing 3. Je had klasses met auto's en laps waarbij je percé een auto uit die klasse moest nemen. Dat maakte het leuker omdat je dan niet steeds in jou favorite auto rijdt maar ook eens in wat andere. PGR 3 is ook te makkelijk geworden. PGR2 was voor mij ietsjes te moeilijk dus ik wilde wel dat het iets makkelijker werd. Maar het is nu een beetje te makkelijk geworden. Zelfs ik kan volgensmij de career op platinum uitspelen. De singleplayer is ook een stuk korter dan die van PGR2. De auto's uit PGR2 vond ik ook vetter. Je had er een stuk meer en je had ook heel andere klasses. De auto's die je nu bij PGR3 hebt zijn allemaal erg snel. Dat is wel leuk maar ik vind het ook hartstikke leuk om met wat slomere auto's te rijden. Het kudos systeem is ook totaal anders geworden tussen de twee delen. Bij PGR2 kon je van je behaalde kudos je auto's kopen. Nu kan je er alleen wat ranks mee stijgen. De credits vind ik ook wel leuk maar je krijgt ze te snel. Binnen de kortste keren heb je alle Ferraris als je het wilt. Als je een race opnieuw wilt halen krijg je ook nog eens alle kudo's en credits nog een keer. Zo zul je altijd alle auto's kunnen kopen als je wil. Ook hoef je bij PGR3 nooit de perfecte lijn te rijden. Daar stond PGR2 bekend om 'rij de perfecte lijn.' Als je nu bij PGR 3 op platinum wilt halen dan is de perfecte lijn helemaal niet zo noodzakelijk!

    Ik vind al met al Project Gotham Racing 2 wel wat leuker. Maar met al die extra's die Project Gotham Racing 3 te bieden heeft zoals de foto-mode, track-builder, en de nieuwe race onderdelen (Terminator, Breakthrough, Drift Challenge en Time vs. Kudos) vind ik PGR 3 absoluut niet slecht! Ik ga dit spel zeker zo'n honderd uurtjes spelen.

    Even iets totaal anders:

    Mensen die de badge: Pro Racer niet kunnen halen let op!

    Je moet bij deze badge een race op platinum uitspelen met manuel gear. Als je dit niet kan halen is er een makkelijkere oplossing. Speel een challenge uit op Platinum. Dit kan je gewoon op automatic doen. Speel vervolgens dezelfde race met manuel gear en op zijn makkelijkste niveau (Novice). Als je de race uit rijdt (lukt zeer makkelijk) dan krijg je deze badge!

    Edit: Yess... ik heb net en gistere avond weer even 3 vrij irritante conechallenges gehaald.

    De Cone Challenge waar je 16000 moest halen had ik ongeveer 21000 behaald
    De Cone Challenge waar je 30000 moest halen had ik ongeveer 37059 behaald
    De Cone Challenge waar je 42500 moest halen had ik ongeveer 48874 behaald

    Bij die van 30000 heb ik ongeveer anderhalf uur over gedaan! Maar ik zie nu wel dat alles op platinum voor mij ook mogelijk is. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  16. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    die conechallenges zijn me toch een potje makkelijk in pgr3...1 keer proberen en had de meeste platinum medals al binnen :confused: echt een eitje vergeleken met pgr2
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    De Cone Challenge waar je 16000 moest halen had ik 118765 (niet met de beste auto). Houd er ook rekening dat de gele pionnetjes waar je in PGR2 rekening mee moest houden weg zijn. Tel daarbij op dat de wegen breed zijn en dan krijg je dit..
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het kan nog makkelijker/sneller. Gewoon een speedchallenge (bijvoorbeeld de eerste) op platinum doen met bijv. een F50. Haal je met 2 vingers in je neus.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat is de beste auto dan? want op de een of andere manier weet ik iedere keer die cone challenges niet te halen |:- (op platinum dan ;) )
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heb ik geprobeerd, maar doordat ik zelf moet schakelen, ben ik meer bezig met het schakelen dan met het nemen van de bochten :eek:
    dus ik haal nooit de richt snelheid :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina