Ghost Recon uitgesteld ???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GForce, 20 nov 2002.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand of het waar is ?? Status was gold en stond op 29-11 nu staat er een datum van 5-12

2. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    niets van gehoord ! maarja k had toch al geen geld :+

alleen ik vertrouw helemaal nix of niemand meer met release datums : hij klopt nooit of wisselt om de dag (helemaal bij winkels, daar weten ze nog net te vertellen dat ie misschien die en die maand uitkomt, stom stom stom)

ben trouwens toch wel benieuwd naar Ghost Recon

3. masterape

masterape Guest

Aleen bij blinx was het gustiog omdat hij niet is vertraagd maar vervroegd:+

4. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor is niet uitgesteld, athans niet in Amerika want daar spelen ze het al.

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Idd...

De reacties zijn zeer positief, het gros van de mensen vinden het online zelfs leuker dan Unreal Championship... dat zeg opzich wel wat. Het teamwork schijnt via de voice-communicator veel beter te gaan.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar toch op tothegame.com stond GR alle langere tijd gold op 29nov en nu staat er ineen 5dec. Ik wacht nu al 4 maanden op dat spel en elke week langer is een hel !!!=(

7. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jongen toch... Koop toch gewoon de PC versie, die is al een jaar uit. :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik wil de XBox versie. Lekker samen op 1 xbox kunnen spelen en niet via de PC. XBox zijn nooit problemen.................

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb m bij de winkel gereserveerd en die zeggend at ze m aankomende donderdag hebben..............we zullen zien :9

Deel Deze Pagina