[stelling] functies van 360 zijn beperkt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de bengel, 11 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of zijn de functies van de 360 een beetje beperkt?

Ik vind dat Microsoft de xbox 360 niet zo goed heeft uitgewerkt. Ik vind dat ze een beter doel hadden moeten nastreven met betrekking tot de functies.
    Of je laat m alleen games spelen, of je laat m games afspelen en je maakt er een soort mediacenter van, niet er tussenin.

Ten eerste kun je geen muziek van je mp3-speler naar je 360 overzetten en ook niet van je computer (of je moet een mediacenter computer hebben, maar die heb ik niet :mad: )
    Ten tweede is de dvdspeler geen topkwaliteit. Er zijn soms schokjes te zien in het beeld als je een dvd afspeelt.

Ik vind dat ze dit beter hadden kunnen doen.
    Ze hadden daarom ook beter een nog een extra versie kunnen maken met de mogelijkheden van een mediacenter.
    Ik had liever willen zien dat je geen beeld nodig hebt om de 360 te besturen als je een cdtje wilt luisteren, dat je zeg maar knopjes op je xbox hebt om m te besturen en een display. Ook zou t mooi zijn als je tv-uitzendingen op je 360 kunt opnemen.

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens, ik gebruik hem daarom ook alleen voor de games. Echt klote dat ze niet eens een redelijke dvdspeler erin hebben gezet.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry hoor, maar ik zie niet in waarom je met je xbox tv zou moeten opnemen? :confused: Daar is je Windows Media Centre voor (in de ogen van Microsoft). Hoe duur wilde jij je console hebben dan? Ik ben zéér tevreden over alle extra functies die mijn gamesconsole heeft. Ik ben allang tevreden met de muziek-streammogelijkheid, die naar mijn mening erg simpel werkt. Bovendien kan dat gewoon met Windows XP hoor. Het mooie is dat hij al mijn m3u-playlisten herkent. Alle bijkomstige functies zijn mooi, maar ze maken niet de xbox.

Maar ik heb slecht nieuws voor je, zo'n topic bestaat al: hier nml.. Deze gaat dus dicht. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina