Xbox Live Connectie Probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lil-master, 9 feb 2006.

  1. lil-master

    lil-master Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Als ik wil inloggen op Xbox Live lukt dit niet. Als ik de connectie ga testen wordt alles confirmed (dus IP,DNS,MTU, ICMP), behalve Xbox Live. Dit is de probleem code: W: 0000-000B; X: 0000-F001; Y: 0C88-1CEO; Z: 0000-0000
    Eerst kon ik wel gewoon inloggen op Xbox Live (werd automatisch gedaan), maar heb vanaf vandaag dit probleem. Kan iemand mij helpen?

    Alvast bedankt

    P.S. bij www.xbox.com bij de FAQs kan ik niks over dit onderwerp vinden.

    P.P.S: zie net dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst, mijn excuses hiervoor.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  2. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste wat je kan doen is de xbox uitzetten, en je modem ook uitzetten, ongeveer een 3tal minuten

    dan weer alles aanzetten, dan is je modem wss gereset, dan geeft hij een ander IP adres aan je Xbox, ik had gister hetzelfde probleem, voor het eerst op Xbox 360 Live, veel succes als het lukt ;)
     
  3. lil-master

    lil-master Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat heb je een xbox 360 of een xbox ... in beide post je het in het verkeerde forum :eek: ... ik heb toch iets meer info nodig
     
  5. lil-master

    lil-master Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry daarvoor. Maar ik heb een Xbox 360, Wanadoo internetverbinding en een Sweex Router. Ik ben ook al naar www.portforward.com geweest om mijn porten te forwarden. Ik hoop dat dit voldoende informatie is.

    Alvast bedankt.
     
  6. lil-master

    lil-master Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan een slotje op. Het probleem is opgelost ik kan weer op Live.
     

Deel Deze Pagina