Hallo mensen, Ik heb vandaag een vandaag een 5.1 surround setje gekocht, stekker erin erin gedaan enzo, maar ik heb geen geluid. Als ik een test doe van de boxen hoor ik wel de testgeluiden, maar van Windows zelf helemaal niets. Hoe kan ik dit oplossen? Bvd.
Heb je de nieuwste drivers van je moederbord/geluidskaart? Zo ja, sorry, dan weet ik het ook niet, heb niet zoveel verstand van pc's!
Wat bedoel je precies met "van Windows zelf helemaal niets"? Dus ook geen geluid bij het afspelen van een filmpje of mp3'tje? Wat voor een geluidskaart heb je eigenlijk?
mss dat je geluid op alleen digitaal staat, gewoon even afvinken in een optie waarschijnlijk heb je daarna weer geluid
Geen opstart geluid enzo. En ik weet niet wat voor geluidskaart ik heb. Ik heb gezocht naar een digitaal optie, maar niks kunnen vinden.
Update: Ik heb dus wel geluid. Maar om het te horen moest ik alles op max zetten, en dan hoor ik het heel erg zacht. Terwijl muziek wel gewoon goed geluid geeft. Dus weet iemand wat er aan de hand is?
Wat voor ingangen heb je etc? neem aan dat je alle tullip stekkertjes goed ingeplugd hebt? Kan zijn dat je het geluid niet op vol hebt staan. Kan wel zijn dat je de volumeregeling op vol hebt staan maar niet de wave of iets dergelijks als je steeds mp3tjes probeert af te spelen. Meer info over wat je hebt is ook wel handig.
Als je de cd van de speakers hebt geïnstaleerd en hij doet het niet dan ligt het aan je geluidskaart. Ik heb zelf een tijdje geleden ook kaart met speakers gekocht: blaster audigy se(tot aan 7.1) en Logitech X-350. Toen ik alles had geïnstaleerd had ik geen problemen meer.