MP3 CD's afspelen op x-Box

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PDAHazzard, 19 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ooit es gehoord dat het met cd-REwritables wel zou lukken, maar bij mij geeft ie nog steeds die: "Xbox can't recognize... blablabla..."
    is dit toevallig bij iemand wel gelukt????

2. PDAHazzard

PDAHazzard Johan! Ook Hier?

Leuk Bevonden:
    0
    Tsk tsk...

:mad:
    Als je de rest van de thread had gelezen heb je reeds vernomen dat ik niet iets illegaals wil, alleen MP3 CD's gebruiken op mijn x-box. Dit schijnt dan alleen met een mod te kunnen. Ik wil gewoon weten wat zo'n mod inhoud, zodat ik kan beslissen of ik dat uberhaupt wil of niet. Ik ben niet begonnen met piepen; ik vond het gewoon wel grappig om op dezelfde voet te antwoorden.
    Graag een beetje meer respect voordat je de beschuldigende vinger toepast..=( Ik ben geen brommer scheurende Johnny of zo maar reeds 7 jaar een consultant in de software industrie, en weet derhalve waarschijnlijk beter dan wie dan ook op dit forum wat wel en niet mag op het gebied van security/beveiliging/licensies en het verbreken daarvan.

met vriendelijke groet.

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voordat je gaat flamen moet je lezen, ik spreek niemand persoonlijk aan, ik spreek in algemene zin!
    Om te voorkomen dat er straks wel een "brommerscheurende johnny" over mod-chips komt praten, voorkomen is beter dan genezen.

4. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa dat vind ik ook wel als je iets wil weten over modchips pm die ene dan even

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

hahaha ik zie het beelde al voor me van een brommerscheurende johnny :D

6. DJ X

DJ X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cd-rw werken heel goed (imation)
    mp-3 omzetten naar wav. en op een audio-cd branden en rippen maar8) :9

7. DJ X

DJ X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    foutje]:- ]:- ]:-

Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  8. 70373R

70373R n00b

Leuk Bevonden:
    1
    Mjah

Brand je MP3's NIET in een folder maar in root op een goede merk CDRW en brand op 4x speed.. Doe de CDRW erin en doe de XBOX uit.. Doe de XBOX aan en zie dat de XBOX gewoon de CDRW afleest met MP3's.. Goede merk CDRW bedoel ik Sony, BenQ, Philips.. Het verschilt per XBOX dus test zelf qua merk...

Grt 70373R 8)

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Mjah

He? :confused: :confused:

De Xbox heeft toch geen MP3 speler?

Ben ik nou gek of ben ik misschien een beetje toeter? (pun intended) ;)

10. 70373R

70373R n00b

Leuk Bevonden:
    1
    Mjah

Pejannl : Quote "Ben ik nou gek of ben ik misschien een beetje toeter?"

Als ik zou moeten kiezen tussen die 2 ? Hmm moeilijk =]
    Het is niet de XBOX die iets afspeelt, maar de software. De media player die in de XBOX standaard zit kan ook MP3's afspelen, het probleem is echter dat deze moeite heeft met gebrande CD's.. Test zelf maar met een CDRW goed merk 4x speed etc..

Grt 70373R 8)

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14

Weet je wat een 'retorische vraag' is? ;)

Je antwoord is onjuist. De Xbox kan géén MP3's afspelen. De Xbox gebruikt intern het WMA formaat, niet MP3. ]:-

Sterker nog: M$ houdt niet van MP3. M$ heeft liever dat de hele waerelt WMA gaat gebruiken. Snapsie?

12. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0

Kijk jongens (en meiden), hier heb ik nou wat aan. Bedankt 70373R. Zo zie je: met Modjes dreigen is vaak al genoeg... :D

Wat maf dat de x-box moeite heeft met CD-R's. Slechte qualiteit DVD/cd-Rom-reader dan, en niet eens constant van model blijkbaar...

13. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Mjah

Nou ja, dan zet ik het in WMA op een CD. Lekker belangrijk (buiten het feit dat het niet de wereldstandaard is); als er maar meer muziek op kan dan slechts 74 minuten.....

En een MP3 codec kan je niet op de x-box installeren of iets dergelijks? Kan je die x-box bijvoorbeeld via de lan aansluiting middels tcp/ip bereiken of zo? Het is toch gewoon een toegespitste PC?

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Re: Mjah

"Wereldstandaard"? Dat is een relatief begrip. Noem jij alles wat in USA en West-Europa gebruikt/gedaan wordt een "wereldstandaard"?

Ik weet niet of de Xbox WMA van CD's kan lezen en afspelen. Ik heb dat nog nooit geprobeerd. Ik heb enkel interesse in MP3 formaat. In mijn rooie otootje zit een vette MP3 wisselaar en naast mijn XBox staat een keurige Pioneer installatie die MP3s perfect afspeelt. Op kantoor pleur ik lekker m'n MP3 in me PC en luister de hele dag naar geweldige muziek.

Smooooooook on de wooooooooooooooootter!!! Faaier in de skaai! (Zit net even naar Deep Purple te luisteren) :D

De Xbox draait een uitgeklede versie van een Windows operating systeem. Een van de zaken die er niet op draait is een server service (en dus kun je de Xbox niet vanaf je PC benaderen).

15. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Mjah

Nou ja, ik snap wat je bedoeld, maar jij ook wat ik bedoelde, toch?

Ik kan me in die situatie jou bezwaar voorstellen. Ik ben ook geen voorstander van WMA, maar ja, als er geen alternatief is op dat vlak, buiten gewoon géén gecomprimeerde muziek draaien op de x-box, dan ga ik het toch proberen.

Je smaak bevalt me wel :)

Toch durf ik dat te betwijfelen, daar service centers waarschijnlijk ook middels een LAN kabeltje verbinding met het boxje zullen maken. Ook kan ik me niet indenken dat M$ niet informatie over die machines eenmaal verbonden met het internet vergaard, en dat gaat vaak toch middels een soort server app... Wie weet komen we er nog wel eens achter...

16. Je kon de Xbox toch aan/uit zetten en dan pakt hij hem wel?
    Of is dit slecht?

17. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of dit allemaal wel werkt. Ik denk dat je als je het gebruik simpel wilt houden dat je dan iets moet doen wat ik niet mag zeggen anders verwijderen ze mijn post weer.

Ik zat er zelf ook over te denken, maar met die update van live die eraan zit te komen kun je geloof ik ook video's streamen en nog veel meer dus je kunt ook ff afw88 hoe dat uit gaat pakken.

18. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan geloof ik ook aan je dvddrive liggen want een vriend van mij heeft een phillips en die pakt wel cd-rw maar geen cd-r,
    mp3 of wma hebben nog niet uitgeprobeerd.

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan alleen Audio cd's afspelen geen MP3/WMA, tis gaar maar waar!

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Info is gegeven en deze topic (gaat als ik de geschiedenis lees over het verkeerde onderwerp)

gesloten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina