ik heb hem.en Hij is echt een hele vette game normaal houdt ik niet van Mech's,maar dit iz toch wel eentje hij is overal te koop vanaf vandaag en hij is geschikt voor Xbox live met het mooi Xbox live embleem op het doosje
k heb em ook. maareh er kwamen er maar 2 binnen in leiden bij de BS. die hebben ik en een vriend van mij meteen gekocht. hij werkt er nml. voor de rest heb ik em nog nergens gezien. zal wel weer zon timesplitters verhaal worden. nergens te krijgen .
valt wel mee ik hem vandaag bij freerecord gehaald kwam net binnen ik denk dus dat het wel mee valt!!!!
misschien dat et in andere steden/dorpen gewoon beter is geregeld dan. want vandaag hier in leiden hadden ze alleen maar ty the tasmanian tiger en micro machines nieuw. van die sjit waar niemand op zit te w8en zeg maar, hopeloos. mechassault nergens te bekennen. pff ben echt blij dat ik hem wel heb kunnen bem8igen. hij is echt te geniaal. split screen beetje rossen in zon stad is ook al heel gaaf. moet je nagaan hoe dat is met 8 spelers. hele stad in lichterlaaie. overal explosies. laser stralen. Ow jahwel!
ik heb hem al lang en hijs kick ass maar ik kom tijd te kort want moet veel games spellen vooral morrowind is niet te stoppen!
Ik zat laatst ook al ff rond te kijken naar MA, maar bij Intertoys en Free Record hebben ze hem hier niet...
kheb m vandaag gekocht, ging ff kijken of SC er misschien al lag (dream on... ) mooi spel, deze zal ik nog een lange tijd spelen