[FilePlanet] Ervaringen & meningen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SupahMaster, 13 feb 2006.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Sjezus zeg wat haat ik dat FilePlanet.

Ik moet dus persé hier de D&D Stormreach Beta Client downloaden.
    Ik ben dus géén Subscriber, en dus moet ik mooi +- 25 min wachten eerst.
    ( nu op dit moment ). Dit vind ik zo belachelijk! er zijn websites waar je niet hoeft te wachten voor dezelfde files ( behalve de meeste betaclients want die vind je daar niet ).

Ik wil effe graag meningen horen over FilePlanet en eventueel mensen die Subscriber zijn. Ik zou ook willen weten of je bepaalde files eventueel op GamersHell enzow kan halen.

Zijn de non-subscriber servers trouwens sloom enzow want dalijk moet ik met 100kb/s gaan downloaden :{ :'-(

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mag FilePlanet ook niet. Het is lang geleden dat ik daar heb gedowload. Die wachttijden waren daar zo lang en idd de dowload snelheid viel ook erg tegen.
    Nee ik ook ben niet tevreden met de site, en ik denk dat vele het met ons eens zijn.

3. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het er niet mee eens, heb tot nu toe niks geen problemen gehad daar en de snelheid valt ook reuze mee.
    (misschien heb je slechte conectie of moet je checken dat je de goede mirror kiest)

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb nu 60kb/s seconde en normaal 350-400 dus dat valt wel erg tegen 1/5van het laagste..

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon FileFront gebruiken, is hier altijd sneller dan FilePlanet en je hoeft nooit lang te wachten als je al moet wachten.

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dit suckt: Mijn PC heeft de hele nacht aangestaan is ie halverwege gestopt. Nouja, hij draait nog wel maar hij heeft denk ik geen verbinding meer met FilePlanet ofzow :mad: Nu kan ik niet meer de DDO beta spelen.

EDIT: Heb hem opnieuw moeten starten ( gaat lkkr makkelijk via FireFox ) en t gaat nu iets sneller
    omdat al die amerikanen nog liggen te slapen..

EDIT2: hij heeft niet alles gedownload :mad: doet t ie t niet..

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2006

Deel Deze Pagina