Sega GT 2002 Chronicle mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sen, 21 nov 2002.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wat vinden jullie van deze mode?
    Ik vind hem heel tof en best groot!
    Ik heb alleen een beetje een probleem, bij sommige auto's wordt het heel lastig om te winnen in stage 5 en 6. Het lijkt bijna onmogelijk. En dit terwijl de gewone Sega GT mode helemaal niet zo moelijk is. Heeft iemand het wel weten te redden of heeft iemand tips?
    Welke auto's vinden jullie cool en welke slecht? Welke parts van de auto waarderen jullie meestal eerst op?

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, het lijkt me dat autos meet meer vermogen beter zijn dan die met weinig vermogen. Dus werk het door van hoog naar laag zou ik zeggen. Ik koop altijd eest bandjes en dan ga ik gewoon aan de zwakke punten werken. Is de handling slecht dan koop ik het eerst weight reduction of suspension, is er weinig power dan werk ik daaraan etc. Echt moeilijk vinnik het niet, maar ik heb die autootjes met echt weinig vermogen dan ook nog niet gedaan. Ik vind het wel serieus :r dat je voor aanvang niet kan zien welke autos je al gehad hebt. Ik moet het op een briefje bijhouden. Of kan je het wel zien en ben ik gewoon kippig ?

3. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Je kunt het wel zijn, druk maar een van de triggers in tijdens het menu'tje. Tja ik moet zelf nog 2 auto's, allemaal met een rot vermogen, tuf tuf, die late 90's is dan moeilijk. Maar uiteindelijk moet t wel lukken. Dat van die triggers moet je trouwens ook eens proberen in de gewone GT mode, je kunt dan direct zien welke races je kan meedoen en of je auto beschadigd is.

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Je moet gewoon parts kopen en je auto verbeteren..

5. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, daar heb je nou wat aan.
    :+ :+
    Maar ff serieus, bedankt voor die tip met die triggers. Van de SEGA GT mode wist ik het al maar van die chronicle mode nog niet. Waarom ze het niet gewoon in het car-select scherm zelf zetten is me een raadsel.

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    cronicle mode is echt lachen. ik heb hem met alle auto's uitgespeeld en met maar 2 zilver (de rest goud). 1 met die kutauto met 56 pk en een met zo'n andere gare auto. ik vind de chev met 400 pk het lekkerste rijden van die auto's, maar het is toch een zeer leuke mode en ook lastig.

7. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het nu ook gered, maar ik heb nog wel een lading op zilver.

8. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles op goud en je krijgt geen moer. Alleen een paar bakkies voor die Quick race mode. Noujaaaah.....

Deel Deze Pagina