Brothers In Arms 2 (360)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 24 jan 2006.

1. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Eind dit jaar komt waarschijnlijk Brothers in Arms 2, Wat zijn jullie verwachtingen of gaat toch Medal of Honor(AIRBORNE) winnen van Brothers in Arms ???
    Brothers in Arms was meer van het Tacktische Flank gedoe of houden jullie toch meer van de Call of duty, waar je alleen maar moet schieten!!

Jullie mening.............?

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat BiA 3 (;)) het gaat winnen van MoH, omdat de vorige delen van BiA ook beter waren dan eerder verschenen MoH delen. Overigens is het een moeilijke vergelijking; BiA is veel tactischer en gericht op realistisch vechten, MoH is toch wat minder realistisch in het vechten.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    en het wint het ook dik van COD2 omdat BiA gewoon veel meer diepgang heeft

4. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Medal of Honor: Airborne geef ik minder kans dan BiA 2 (Earned in Blood was een add-on voor RtH30) Maar ik vind BiA en CoD heel moeilijk om te vergelijken, het zijn nl beetje verschillende spellen. Call of Duty slaagt er in mijn ogen heel erg goed in om die chaotische massa aanvallen sfeer weer te geven, maar wat BiA goed doet is juist die squad gevechten superb uitwerken. Beide supergames iig, BiA2 is imo zeker een game om in de gaten te houden.

5. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ben ik niet met je eens.

CoD 2 > MoH > BiA

6. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je wel zeggen waarom niet anders slaat het nergens op

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat het verhaal van BIA 2 wordt. gaan ze verder met Matt Baker, of kiezen ze een nieuwe hoofdpersoon. Dezelfde omgeving, of een andere kant van de tweede wereldoorlog.

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Geen idee wie er gaat winnen.

Moh Airborne lijkt me toch wat worden. Komt denk ik omdat ze zich ook gaan richten op het parachute springen. Allied Assault was een perfecte game en daarna is het wat omlaag gegaan. Maar ik denk dat ze nog wel een Allied Assault kunnen maken voor deze tijd. Dus het is meer beetje afwachten op beeld materiaal.

Cod 2 - Daar gaat hij voor mij wel van winnen want BIA heeft meer diepgang. De gevechten van COD2 zijn wel erg vet maar nu BIA ook zich meer kan richten op 360 qua graphics en gameplay kan het misschien ook veel meer actie brengen. Dus eigenlijk is mijn mening meer speculatief. Het kan nog elke kant op gaan.

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    bwa online mogen ze het wel beter voor de markt brengen met bia.
    dan speel ik nog liever met een beetje lag maar dan wel teminste tdm en dm

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe het gaat worden tussen MoH en BiA 2 ... BiA zal het gaan winnen met diepgang en gameplay denk ik, maar kwa looks... ik weet het niet, EA begint nu allemaal hele mooie games uit te geven... kijk maar naar de Sport reeks met FN round 3 als een bijzonder geval.

betreft CoD 2 weet ik het ook niet, Cod zal denk het denk ik beter doen op Live ( zodra die verwachte patch er is). En of MoH en BiA de verkoopcijfers halen van CoD op zo'n kort termijn... valt nog te bezien...

iig zijn zowel BiA 2 en MoH games om in de gaten te houden

11. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een keer las was volgensmij dat de volgende deel van Brothers in Arms in Arnhem (Operation Market Garden)afspeeld??!!
    Ik hoop niet dat Moh Airborne zo linair wordt als call of duty!!Hopelijk zit er wel meer vrijheid in de game!
    Qua graphics vond ik brothers in arms niet slecht !!Earned in blood was wel veel en veel beter!! Maar er mocht wel veel meer stadgevechten in!!

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ook dat brothers in arms op de 360 zich in nederland afspeelt (iig een gedeelte) de rest in belgie dacht ik...

13. Nick_BiA.nl

Nick_BiA.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Earned in Blood was geen add-on op Road to Hill 30, dus het volgende deel wordt gewoon BIA3, niet 2. EIB werd als aparte game verkocht en gemarket. Het derde deel is idd hoogstwaarschijnlijk in Nederland, tijdens Market Garden. Het verhaal wordt twee keer zo lang als dat van EIB.

Hoofd van Gearbox Software (BIA) over COD2:

"Heh... Copycats.

BiA 3 will destroy this. We'll show some stuff soon. (E3, mei)

Their article should get an award for "best use of concept art and pre-rendered footage to confuse and deceive gamers"

- ...BiA 3 will be the better and more important game...

Launch trailer van Earned in Blood. Dit is een verkorte versie van de dertig seconde durende tv commercial. R. Pitchford: "BiA 3 is looking better than this... It's not as *finished* though"
    UPDATE 21-10: Download high-res versie (16 MB) hier. Je hebt de Indeo codec nodig om 'm te kunnen bekijken. (Geen geld?)

Ik denk dat MOH:A wel een leuke game wordt, maar lang niet zo creatief als BIA3/COD3. Dat kan nu eenmaal niet in zo'n EA factory. COD3 zal wel weer verder ontwikkeld worden voor de mainstream gamers, aangezien slappe aftreksels van BIA wel niet zullen werken...

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dus wel dat MOH A de potentie heeft om beter dan COD te worden. Omdat het nu meer richt op het parachute springen en daarom heen heeft het een voor mij grotere vernieuwende factor dan COD. Want COD 2 is nauwelijks iets veranderd qua gameplay. En als ik het zo hoor gaat Moh A wel duidelijk veranderen als ze het goed uitwerken. Maar beter als BIA3, nou daar geef ik je wel gelijk in. Ik denk niet dat ze dat kunnen verbeteren.

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zal ook nog draaien op de Unreal Engine 3.0 ;)

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    BiA3 en MoH: Airborne worden denk ik allebei heel vet. Ik zal ze dan ook allebei gaan halen eind van dit jaar. Maarja, EA levert vaak slechte games. Dus ik zie het daarom nog wel.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb deze game vaker gezien bij ps3 secties dan bij xbox360 secties..

komt ie wel op de xbox360......

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
  19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jeeeej...

20. Nick_BiA.nl

Nick_BiA.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BIA3 op PC, PS3, Xbox 360 en misschien Nintendo Revolution

und

MOH:A op PC, PS3, Xbox 360, PS2 en Xbox.

Deel Deze Pagina