Game en Console probleem he mensen al eerst dit is een cool board maar ik zit met een biggy probleem ik wil een nieuwe consule maar twijfel tussen ps2 en xbox ik twijfel door 2 games FFX en dbz budokai komen deze nouw ook op de xbox hoop dat jullie me kunnen helpen moch dit nie goed staan correct et maar dan ciao Tidus
Hoi en welkom op het forum ! Dit is een Xbox forum dus je zult begrijpen dat velen hier zullen zeggen dat je natuurlijk een Xbox moet kopen. Maar als je per sé FFX wilt hebben (wat ik een crap-game vind maar goed) dan moet je een PS2 nemen want die komt niet op Xbox. Dragonball Z weet ik al helemaal niks van. Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat je qua hardware verreweg het best een Xbox kunt nemen. Als je geen geld hebt om ze allebei te kopen tenminste. Qua software is het bij de Xbox nog een beetje rustig hoewel er al een aantal toptitels zijn en nog velen in ontwikkeling. De PS2 heeft hier natuurlijk een voorsprong in omdat ie ouder is. Wat je ook kiest, happy gaming !
Re: Game en Console probleem Nee FFX komt niet op de Xbox. FFXI is je beste gok, aangezien die ook op de PC komt. Daarbij komt dat FFX volgens meerdere bronnen een tegenvaller is.. net zoals FF9. De hele serie gaat imho achteruit. metal Dungeon komt wel op de Xbox . Ik zou uiteraard een Xbox kopen als ik jou was.. het Sega pack van de wehkamp is er voordelig en je kunt straks Splinter Cell spelen en op Xbox Live
hartelijk dank man je heb gelijk FFX is na ff spelen al saai ^_^ dbz is meer voor me broertje maarja ik ga voor de xbox ^_^ btw komen er nog wat meer anime gebasseerde games uit op de xbox
Kwenie, niet echt mijn genre. Als je echt van Japanimation houdt dan kom je er met Xbox een beetje bekaaid vanaf denk ik. Veel Amerikaanse en Europese ontwikkelaars. Hij loopt niet zo denderend in Japan. Maar ik kan ernaast zitten hoor....
Tidus, sukkel, natuurlijk zegt iedereen hier dat je een Xbox moet kopen en op het PS2 forum zegt iedereen dat je een PS2 moet kopen, en op het GameCube forum................... Ik zou ze allemaal kopen
lol ben geen sukkel ^_^ maarja ik ben er uit wordt de XBOX !!! tx al voor de overtuiging ps xbox live is wel erg aantrekkelijk met mechassault samen ^_^
Je kan beter een GameCube kopen, want daar komt onder andere Final Fantasy: Christal Chronicle op! En verder heeft de Cube veel Japanse devs en komen er ook veel anime games op Go for the Cube!
WAT doen jullie gamecubers nou op dit forum? Nou iig, een gamecube kan je kopen als de geruchten waar zijn dat hij maar 100€ gaat kosten dan haalt iedereen eentje, zijn jullie blij, toch?