Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ghost Recon is wel degelijk een spel dat het vooral van de multiplayer moet hebben, maar goed ieder zijn mening he...

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kijk er ook echt naar uit. Co-op offline en online, yummie! :p

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ja hopelijk zijn er van die gratis weekenden kan ik lkkr online spelen.

Kan je gewone Xbox L!VE Starterkits van 1 jaar invoeren alhoewel ik heb geen headset

4. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    En een headset heb jetoch nodig bij GRAW.

5. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    is wel handig voor de communicatie... en bij MP is communicatie het verschil tussen dood en leven! :)

6. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  7. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Video previews en interviews gezien in verband met de multiplayer
    en het ziet zoveel uitgebreider uit.
    De communucatie valt nu denk ik veel beter te doen met de cross-com en drone-com, in vergelijking met de vorige delen dat je nog eens niet wist wat je teammates' situatie was terwijl het toch tactische shooters zijn.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Headset kan je het ver zoeken in deze Game. Op Live heb je er echt een nodig wil je goed te werk gaan. Communicatie om taktiek te bespreken, locatie's van vijanden doorgeven en info geven over de situatie's enzo zijn daar meer dan noodzakelijk. Als je deze Game op Live ga spelen raad ik je zeker wel een headset aan.

9. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0

ach doe niet zo professioneel man jezus zegh....btw die headset klinkt voor geen meter en we weten dat iedereen gewoon wilt rond gaat rennen en anderen keihard gaat fraggen ... bij battlefield 2 zeiden ze ook al dat alles heel strategisch zou verlopen ...nou MY ASS ! iedereen rent als een wilde rond en knalt elkaar af met een bazooka en de headset is alleen maarh om elkaar uit te schelden net als dat ook bij halo2 het geval is :p dus Strategisch gameplay FUCK IT !! komt niks van in...._0/

10. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem kopen

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes dan_0/
    Dit is geen Halo;)
    Wil je je best doen en de Game goed spelen dan zul je goed te werk moeten gaan. Niet iedereen kan zomaar op elkaar afstormen en gaan schieten. Als je dat net zoals bij de vorige delen zou doen, zou je het niet lang volhouden, dat zal hier hetzelfde gelden.

Ik wens je veel succes met je Halo style.

12. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    lol..hoe wou je in godsnaam strategisch spelen met dit spel op live waar 3/4 van de gastjes irritante kutklueters zijn die alles verpesten en n beetje gillend rondrennen..zelfs bij pgr gaan ze je soms blokkeren meteen na de start om te plagen terwijl ze daar zelf ook mee verliezen...

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  13. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Michiel,
    Klopt het dat je de HUD kunt uitschakelen???
    Ik vind hem veel te nadrukkelijk aanwezig en op het lelijke af:'-(

Voor de rest...hulde aan Ubisoft_O_

grtz
    GS

14. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen de cross com en de drone?

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    bij drone is het geval dat je via sateliet dus van boven af kunt kijken en enemies op kun "sporen"

cross is volgens mij dat je dan in dat kleine beeldje te zien krijgt wat je teamgenoot ziet

correct me if i am wrong

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt is waar, daarom moet je met dit spel, net als in het echt op je teammaten kunnen rekenen... je gaat ook niet teamen met een 6 jarige die een zelf-moordcommando imiteerd.

Maar met GRAW is tactiek en communicatie van hoog belang, Kennis is overwinning, en als je teammaat kan roepen dat er iemand achter je staat kan dat echt je ''virtuele'' leven redden. Tactiek werkt gewoon, als iedereen zich aan de plannen houd ( als het een goed plan is) zal het overwinnen.
    Halo is niet te vergelijken met GRAW, met halo kan je doelloos rondrennen, iemand tegenkomen die begint met schieten, en jij kan alsnog winnen. Met ghost recon niet... je kunt hier aanzienlijk veel minder kogels opvangen dan met halo.

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Occisor legt het idd perfect uit.
    Hiet is gezien worden, in een open veld, gewoon dodelijk.
    Het is schieten, of neergeschoten worden :p.
    (of was het een andere uitdrukking?)

In een filmpje op gametrailers wordt ook duidelijk uitgelegd, dat je zonder communicatie met je teamleden niet ver gaat komen, wanneer je tegen een team speelt, dat dit wél doet.

Dat team zal je keihard overrompelen, aangezien zei wel weten waar jij zit met je maten.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wie beweert dat schreeuwerige 6-jarige zelfmoordcommando's in dit spel overheersen heeft waarschijnlijk nooit Ghost Recon gespeeld. Wat Occisor al zei: je kunt in deze serie maar een paar kogels hebben. Dus sukkeltjes die voor iedereen zichtbaar door het veld heen rennen, liggen binnen de korste keren op de grond met een kogel door de kop.

De AI kon in voorgaande delen door cover "heenkijken". Ik weet niet of dit nog steeds het geval is, maar dit is natuurlijk niet het geval online bij mensen. Lig jij dus met camouflage pak en je sniper rifle lekker verdekt opgesteld in de bush bush, dan zullen ze zich nog lang afvragen waar die killer bullet vandaan kwam gevlogen. Daarom is teamwork zo belangrijk. 4 Mensen zien nou eenmaal veel meer dan 1 persoon en je kunt iemand lekker in een crossfire pinnen als je goed samenwerkt. En nu je nog meer tools tot je beschikking hebt om het terrein te verkennen (leuk zo'n drone!), wordt het volgens mij echt een spannende hunt! }:]

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  19. Aerox02

Aerox02 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg nu al heel de tijd deze topic en zo blijf ik op de hoogte over deze game. Maar nu heb ik zelf iet leuks gevonden en ga ik dit met jullie meedelen:

/Mod Goiz

Aerox02, sorry, maar dit valt onder spam. Zie de [faq]faq[/faq].. Vandaar dat ik even in je post heb geknipt ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2006
  20. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0

Ooit GR 2 & GR 2 ss online gespeeld?

Je komt er bijna geen van die ''gastjes irritante kutklueters '' tegen want de schiet je toch zo dood en het is een ''volwassenere Game''

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina