Welke spellen vinden jullie leuk van de game boy advance ik zelf heb er maar een paar omdat ik heb ze alleen maar nodig voor in de auto Mortal Kombat Pokemon zilver Toy story racers Tony hark proskater 3 welke spellen hebben jullie? en welke vinden jullie het leukst?
Ik heb THPS3 en Mario Kart, vind verder niet echt wat leuk. Missch. ik Bomberman 's proberen... Speel ook alleen maar op m'n werk met dat ding. Owja, ik heb ook Dave Mirra2, die is ook wel koel.
fzero=heel snel rondjes rijen ik heb nu doom 2 en hij is retevet! gaat lekker snel en ziet er mooi uit
WAAAAT??? ken je f-zero niet? de allercoolste racegame ever?? de eerste future no-grave racer waar games als wipeout en xg klonen van zijn? nou uitleg: een racespel gefocused op pure snelheid en een goddelijke besturing.. dat is het grootste pluspunt van het spel: de besturing.. als je gewoon naar links of rechts duwt vlieg je zo uit de bocht, met L en R kan je scherper sturen maar maak je nog steeds geen kans.. keihard op A rammen is je enige keus.. de snelheid waarmee je drukt bepaalt in princiepe je grip en snelheid in bochten, in het begin heel moeilijk, daarna wil je absoluut niks anders.. de moeilijkheidsgraad is in het begin redelijk makkelijk, maar om Master uit te spelen moet je, lijkt het, over goddelijke krachten beschikken.. maar na veel oefening weet je hoe je je tegenstanders de baas blijft en toch wint.. races laten je hart kloppen met 120 bpm en je adrenalinegehalte stijgt de pan uit.. MUHAHAHA.. vergeet je GT's, want op de gba heb je de vetste racegame ever..
Ik volg de Gba games niet echt, lijkt mij wel een vet spel alleen heb ik het niet zo op race games op de Gba
tis toch een redelijk bekende serie.. de snes, n64 en gba hadden ieder een versie.. en voor de cube komt er ook 1..