haha ik ben wel een heel erge noob ik heb ff legendary gespeeld kwam al moeilijk door het eerste level
je kan er ook met alleen een ghost op komen dan moet je bij dat bruggetje derop gaan. dan moet je achterste voren schuin naar de wand toe vliegen en er op tijd uit stappen zodat je tussen de muur en de ghost komt dan wordt je omhoog gedrukt en voila je ben erop.
op 22november word een halo competitie gehouden tijdens de hcc dagen...... www.consolewars.nl en www.gamexpo.nl]:-
Iemand ooit al op één of andere demo van den OXM het filmpje van de Halo Warthog jumps gezien? Indien ja, probeer dan maar eens het kunstje van de winnaar na te doen op het level the silent carthographer. In woorden: 1. doe de overbekende warthog jump zodat de warthog op de immense structuur land. 2. Vervolgens rij je op de stenen baan (een soort landingsbaan aan het uiteinde van de structuur. 3. Het is vereist voor het volgende kunstje dat je daar héél snel moet zijn.4. Je ziet dan hopelijk de twee vliegtuigen aankomen. 5. Je moet dan jumpen vanaf de baan op het dichtste vliegtuig net voor hij onder de baan gaat vliegen. als je dat allemaal gedaan hebt en het zit allemaal een beetje mee, dan gaat de warthog op het eerste vliegtuig afkaatsen en zo gaat ie vervolgens landen op het tweede vliegtuig (DIT IS MEGA!!!!!!!!!) NOU, MIJ IS HET IN IEDER GEVAL NOG NIET GELUKT! VEEL SUCCES!!!!!!!!!!!!!