Aanraders

Discussie in 'Algemeen' gestart door SplinterCell, 21 nov 2002.

1. SplinterCell

SplinterCell Guest

Ik ga over een maandje of zo een spelletje halen
    Iemand aanraders behalve Splinter Cell , Halo , Dead Or Alive 3 en Oddworld?

2. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ehhhh waar hou je van?

Unreal Championship is dan uit en echt een must have volgens de meeste.

'k heb zelf ook de grootste lol met Quantum Redshift.

3. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al gezged hier boven is UC idd een must-have maar anders zoites als MechAssault en Brute Force.

4. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet maar eens kijken of UC zo goed wordt, volgens mij is zo'n soort shooter veel te snel voor een controller.

5. Johnny_anoniem

Johnny_anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force lijkt mij wel een aanrader, maar ik heb hem nog niet gespeeld, dus ik kan je niks beloven :D

6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah alleen komt bruteforce niet binnen een maandje uit :'-(
    maja.. kome nou zo veel spelle uit, datet nie uit maakt dat die volgend jaar pas komt. ik ga iig splintercell en UC nog kopen, en heb eergister Morrowind en Sega GT 2002 gekocht, en die bevallen mij super. blinx is ook cool, en timesplitters 2 natuurlijk ook. MoH: Frontline schijnt ook zeker goed te worden.

7. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Uc zou ik doen

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind en UC zijn aanraders!!

9. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    THPS 4

mzzl Munch and Abe

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet een bijgeschaafde poort van de pc versie, hij is helemaal opgebouwd voor de xbox, geloof mij nou maar, dat loopt prima. Kijk naar de cijfers die deze game aan het ontvangen is...

11. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan best, maar eigenlijk verdient halo ook niet hoger dan een 8,5 maar je ziet ook overal 9,5 enzo.

En ik zat pas gamekingz te kijken en het zag er dus wel uit als een bijgeschaafde poort van de pc versie.
    Zelfde levels, zelfde wapen (alleen uiterlijk is anders), zelfde gameplay. Mja we zullen wel zien maar volgens mij is deze game gewoon te snel om het echt goed op de xbox te spelen (zoals je dat op de pc doe).

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zou zeggen kies een van de spellen die hieronder staan of Silent Hill 2, MoH Frontline of Splinter Cell. Max Payne Misschien niet, is een beetje glitchy.

13. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    MorrowinD is ook een aanrader.

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook bedoeld om dezelfde soort game te zijn met dezelfde personages. Waarom veranderen als het goed is? Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik ga geen discussie beginnen over dat het lekkerder spelen is als met een muis, ben niet gek.:9
    Maar weet wel zeker dat dit spel het perfect gaat doen op de xbox, is makkelijk spellen draaien op de xbox.
    Heb er nu even een quote bijgehaald uit xboxmag."Op het eerste oog zouden het tweelingen kunnen zijn. Unreal Tournament 2003 en Unreal Championship bevatten een groot aantal overeenkomstige spelvormen, levels en personages, waardoor al snel de indruk ontstaat dat de 2e slechts een xbox-conversie is. In werkelijkheid ligt het verband precies andersom: de voor driekwart voltooide UC vormde de basis voor UT 2003. Het laatste kwart van de ontwikkeling van UC is besteed aan perfectioneren van de mp-opties voor xboxlive en het toevoegen van xtra.....bla bla bla"
    Ze zijn hier zo vol mee bezig geweest dat ik voor 100% zeker weet dat die uitstekend loopt op de xbox, dat is praktisch hun maingoal geweest.:)

15. masterape

masterape Guest

Deel Deze Pagina