1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet echt :). Meer Amerikaans overdrevenheid. Dit soort beveiligingen worden op al deze aansluitingen gemaakt in de VS zodat je niet een draad die tegen een te laag wattage kan op een apparaat aansluit die redelijk wat vraagt.
     
  2. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga toch maar niet stunten met andere kabels.

    Eindelijk goed nieuws binnen: ik heb net een emailtje gekregen van het Msoft Repaircentre. M'n nieuwe stekkerkabel is onderweg! *)

    Is 't trouwens al iemand hier gelukt om met dat Trackingnummer van Deutsche Post je paketje te traceren?....ik krijg steeds de melding dat mijn trackingnummer niet bekend is (????) - dit had ik overigens ook al bij m'n voedingsblok.
     
  3. # 1

    # 1 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 werkt prima.
     
  4. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo rond 2 december vrolijk in dit topic gepost dat mn 360 het prima doet, nu niet meer dus...:'-(
    Ik kreeg steeds vaker last van vastlopers, gister zo rond de 10 8) , en vandaag liep hij enkele malen vast in het menu, ik ga morgen wel ff met MS belllen :mad:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Hier precies hetzelfde. In de 1e maand liep ie 1x vast en nu doet ie het eigenlijk nauwelijks meer :'-(

    Soms loopt ie vast in het menu, dan weer in een spel, dan alleen maar rode lampjes en start hij dus geeneens op, goed klote dus.

    Echter de service van ms is wel prima in orde. Maandag wordt ie opgehaald en uiterlijk 8 werkdagen later is ie terug.
     
  6. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo! das wel flink snel _O_ Heb je vandaag gebeld? of al eerder?
    Ik ga zo ff bellen..

    Edit: Net gebeld, binnen 2 dagen halen ze em op :) , ben dan wel mn saves kwijt :mad: maar ik heb ook geen zin om een memorycard te kopen. Weet iemand trouwens of je je gamerscore wel houd? ben ik vergeten te vragen |:-
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel raar, ik neem aan dat jullie dus ook je HDD mee moet opsturen naar de repair centre? Ik had dit nog gevraagd aan die vrouw van de helpdesk, maar volgens haar moest ik alleen de XBOX360 zelf opsturen.

    Maar de Gamerscore die hou je gewoon hoor, dat is iets wat volgens mij geregistreerd staat op de Live service.

    Als ze hem morgen ophalen mag je aannemen dat je hem wel voor het einde van de week weer terug hebt hoor ;). Duurt nooit zo lang. Je moet wel even aan de UPS medewerker vragen of hij even wil wachten als je de doos krijgt waar je hem in moet doen. Scheelt je toch weer een dag zonder je XBOX360 ;)
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Check vandaag pas ff weer dit topic.
    Had vanochtend, toen ik hem wilde opstarten, 4 rode lampjes op de Ring Of light!
    Schrok mij de neten giek!
    Nadat, ik hem had afgezet en het opnieuw probeerde deedt hij het gewoon weer.
    Heb ik nooit problemen gehad.

    Slecht voorteken? Of toeval geweest?
     
  9. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk een slecht voorteken,het apparaat hoort geen rode lampjes te laten zien:'-(
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zou wel heel kl*t zijn.
    Ik hoop dat het een incident is geweest.
    Maar niet dat het straks vaker voor gaat komen, of dat hij straks helemaal niet meer opstart!
    Zou wel héél kl*te zijn.

    Hij loopt nu weer als een treintje dus...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    als ie loopt als een treintje zoals we het gewend zijn van de NS, zou ik me alsnog zorgen maken ;)
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook een slecht voor teken maar je hoeft je nog niet echt zorgen te maken denk ik. Toen ik mijn eerste 360 had op 2december deed hij het bij uitpakken al niet goed(duurde meerdere keren aan en uit drukken voordat hij het deed). Die nieuwe van mij doet het nu wel redelijk goed, met uizondering van die paar vastlopers in het dashboard bij PGR3.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    sjit, ik denk dat ik morgen er ook maar mee terug ga, tijdens het spelen van PGR 3 maakte het ding opeens een geluid alsof hij een dikke kras was het maken op de game. ook al een aantal keer vastgelopen.

    Ik heb geen zin om iedere keer als ik er een dvd/game instop met het idee in mijn achterhoofd te zitten, dat ie er mss niet meer heel uitkomt :{

    (kan ik er mss nog iets gratis als compensatie uitslepen, zoals een gratis game? ;), ik heb er namelijk een groot psychisch letsel van opgelopen :+)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Krijg je een doos? Mij is verteld dat ik zelf een doos van de supermark oid moest organiseren :confused:
    Moet het wel even weten, ze komen hem nl morgen halen.....
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kick, aangezien ze hem zo komen halen :'-(
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Laten we samen bidden voor een goede afloop! :'-(
    :p

    Komt wel goed joh.
    Binne een weekje heb je waarschijnlijk weer een werkende Xbox 360 thuis staan! :)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het ging me om de vraag erboven mbt die doos. Met het maken van de afspraak zijn ze blijkbaar vergeten om te vermelden dat je ipv labels (heb ik gekregen) ook een doos thuisgestuurd kan krijgen (ik heb ze net gebeld). Hij gaat nu in een eigen doos met stapels oude kranten. Op hoop van zege, bedankt voor de steun, ik ga hem missen :'-(
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmz, ze komen hem binnen 3 dagen, en gaan controleren of de beschadigingen aan PGR 3, en een aantal dvd's echt aan de Xdoos liggen, of aan een of andere mystieke kracht. Als ze zien dat het door de Xdoos komt, krijg ik mijn dvd's + PGR 3 terugbetaald + Krijg ik gratis PDZ (als ze hem nog in "stock" hebben)

    *hoopt dat het echt aan zijn xbox 360 ligt*

    :D
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat hoop ik ook echt voor je! :cool:

    Anders ben je gewoon gesjaakt.
    Want zijn al je Xbox 360 Cd's nu kapot dan?
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat hoop ik ook echt voor je! :cool:

    Anders ben je gewoon gesjaakt.
    Want zijn al je Xbox 360 Cd's nu kapot dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina