Luidruchtige discdrive Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Frohike, 19 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er geen passende bestaande thread voor vinden dus dan maar zo _O_

    Vanaf de aanschaf valt het mij op dat de discdrive van de 360 behoorlijk veel geluid maakt. Tijdens gaming is dat nog net om aan te horen, maar DVD's spelen wordt alweer een stuk minder te aanvaarden. Eigenlijk vind ik het onbegrijpelijk dat een discdrive zoveel geluid produceert, mijn DVD speler kan toch ook geruisloos z'n werk doen? En waarom staat die drive van de Xbox 360 tijdens gamen continue te spinnen ... je zou verwachten dat de Xbox ook gebruikt maakt van de harddisc en alleen bij laden tussen de levels door de disc hoeft te worden gelezen. Maar goed, als de drive niet zoveel geluid had gemaakt zou me dat niet eens zijn opgevallen.

    Zijn er meer klachten of het geluid van de drive? Iemand anders hier wat aan toe te voegen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja iedereen heeft dit probleem .. de dvd drive maakt net zoveel herrie als je pc drive of straks de ps3 drive ... dit komt omdat deze nu wel op de volle snelheid draaid

    .. je kan ook de zoekfunktie gebruiken of de algemene thread gebruiken ..of naar bededen scrollen
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er inderdaad echt wel mee eens dat dat ding veelste veel geluid maakt. Maar dat ze niet op de Hdd alles inladen komt omdat niet iedereen een hdd heeft.... Ze hadden echter voor de mensen die er wel 1 hebben dit kunnen doen, zou een hoop geluidsoverlast schelen:9
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    ik vind het nog wel mee vallen.
    Althans, heb het nog niet gemerkt :p.
    Zet mijn Dolby setje namelijk ook wel altijd lekker hard, zodat ik niet veel meer hoor van de Xbox 360 zelf.

    Wel hoor je idd tijdens het laden ofso, soms echt dat ding die CD lezen. Lijkt net of hij erop ligt te krassen.
    Maar als ik dan kijk, valt het gelukkig mee :cool:.
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb geen dolby setje maar ik heb er ook geen last van. Gewoon niet op letten.
    Dan heb ik er geen last van.
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah het met idd wel veel geluid maar mij stort het niet en dvds kijk ik er niet op want daar vind ik het beedlkwalitieit minder dan op mijn gewone dvd-speler.
     
  7. Dolphin NL

    Dolphin NL Dolphin NL

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een goede oplossing is het geluid hard zetten.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Jup, dit is meer een vraag voor het Algemene Vragentopic. Mijn discdrive maakt ook wel lawaai hoor, maar ik vind de ventilatie storender. :eek:

    --> topic dicht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina