hoe kan je zorgen dat je tv je xbox360 automatisch zien en dat ej niet op de scart knop te drukken net als de oude xbox die ziet de tv gelijk, kheb trouwens een LC-32GA6E meschien dat daar aan ligt
zou wel handig zijn als dat zou kunnen, maar ik heb er NOG niet van gehoord... weet je zeker dat dit kan?
Ik volg je verhaal ook niet helemaal. Maar ik geloof dat je bedoelt, dat wanneer je TV kijkt, en je zet je Xbox 360 aan, de TV zelf gelijk op het Video Kanaal springt? Zodat je dus niet hoeft te zappen naar je Xbox 360 kanaal. Mijn TV doet dit automatisch, dus HOE je het moet instellen weet ik niet.
En ik heb juist een oude TV . Dus neej, dat is het niet. Ik heb echter wel, een Advanced Scart kabel aan mijn Xbox 360 hangen. Dus waarschijnlijk ligt het idd aan de kabels!
Een tv kan op 2 manieren automatisch schakelen. 1. TV merkt dat er een signaal op het video/RGB kanaal staat. 2. Via Pin8 op de scart aansluiting. Meestal kan in het menu van de TV kiezen voor welke optie je gaat.
Lekker advies zeg :{ Op die tv zou ik de advanced scartkabel zeker niet aansluiten... Houd lekker de kabel die bij je 360 zat (als je niet de core hebt) en geniet van HD ipv RGB _0/
ik wil niet achter uit op me grapics want heb nu een hdmi ,ik moet maar dan knopjes blijven drukken totdat er een beter kabel uit komt maar bedankt voor alle hints
je bedoelt component.... Als het goed is schakelt hij automatisch over, anders moet het in te stellen zijn op je tv.
Als je een rgb kabel koopt springt ie volgens mij automatisch aan als je xbox 360 aanzet.... althans dat was bij mij zo (op de xbox 1).
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Ik wil de starter van deze draad niet afzeiken ofzow, maar wat maakt het nu uit of je ff op een knopje moet drukken.....