Heeft iemand meer informatie over de release date van Outlaw Golf, in de USA is deze al sind juni uit, gisteren stond bij ToTheGame een release date van 18-10-2002, nu staat er weer TBA. Je wordt zo langzamerhand gek van die loze beloftes. Op deze manier verliest ToTheGame wel zijn geloofwaardigheid en anders wel de game ontwikkelaars.
Heb de volgende informatie gevonden op een forum The only good thing is that the publisher does at last have it on their European website http://www.tdk-mediactive.com/games/games.cfm?PL=5 - but no hint of a release date. Don't worry guys, it will be out REALLY soon. We delivered the PAL English version of the GC and Xbox about a month ago and we are currently creating the foreign language versions. Trixie sounds pretty funny in German.
Ik wacht al tijden op deze titel.. Als die slome Europese uitgever eens opschiet, komt het allemaal wel goed !
Filmpje Ja de filmpjes beloven heel wat. Lijkt me ook echt lachen spel. Maar wanneer komt ie nou!?!?!
Ik hoop NIET dat dit betekent dat we zo'n waardeloze NEDERLANDS gesproken versie krygen van het spel... Ik denk het eigenlyk niet maar soms gebeurt het toch...(Sommige games op de PC, kiddy games op sommige consoles.... Dus wy, rasechte engelsprekende Nederlanders moeten wachten op deze game omdat de Duitsers te dom zyn om een 2de taal erby te leren!?!? IT's A BLOODY SHAME!!!