Dat is dus maar een tijdelijke oplossing he, als je even had gelezen
Er komt een mooie muurbeugel en nog een scherm die gewoon recht op het blikveld zit.
Zodra ik mijn scherm heb zal ik pics van het beeld maken om te laten zien dat het beeld van de hd beamer echt niet onderdoet voor een hdtv.
Wat betreft het donker maken. Ik denk dat dit de game-ervaring alleen maar verbeterd; het enige wat je ziet is het scherm. Je wordt afgeleid door niks anders. Bovendien zou ik ook makkelijk kunnen spelen in het licht, je ziet alles nog steeds hartstikke goed en scherp, alleen het contrast is het donker is veeel beter.
Ik heb nu niet echt veel tijd voor de beamer ivm met school en werk...dus patience...
- Coolsound is echt een goede shop. Supersnelle respons op emails en ook gewoon goede website en info. Betalen met iDeal is chill voor snelle levering. Mijn bestelling was niet op voorraad en was toch nog binnen 7 dagen in huis.
- Ik houd het even bij een zelfbouw scherm
- DVi-D stekker is er nog niet voor 360.
Vga is een heeel stuk scherper icm met de 360 dan component op deze beamer. Je moet een heel klein beetje inboeten op kleuren, maar is zeer zeker niet storend.
- Zoals al zei; stay tuned voor pics...ik heb het wel druk dus het kan even duren...
Klik om te vergroten...