Mijn visie op Halo2 en Toernooien

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door eSo Blade, 20 feb 2006.

1. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geachte Halo2 spelers

Na het lezen van allemaal forums kunnen we constateren dat Halo2 en console gaming in Europa op laag pitje liggen.
    In de laatste maanden hebben we gezien dat Halo2 langzaam aan het dood gaan is, geen WcG voor Halo2 is nog een grotere teleurstelling voor vele.
    We kunnen natuurlijk blijven zeuren en er ons bij neer liggen, maar we kunnen er ook iets aan gaan doen.

Ik heb dan ook een idee om dit spel en de community nieuw leven in te blazen.
    Daarvoor heb ik natuurlijk ook jullie steun en belangstelling nodig.
    Als hier genoeg belangstelling voor is ben ik bereid om me hiervoor in te zetten.
    Jullie feedback is natuurlijk erg welkom.

Ik denk dat we gezamenlijk een toernooi kunnen opzetten.
    En dan heb ik het niet over een lan. Maar over een online evenement voor Halo2.
    Ik zat om te beginnen te denken aan online 2vs2 toernooi ( beetje WcG style)
    Op deze manier houden we Halo2 levend en we hebben ook nog een reden om het spel te spelen.

Mijn gedachte over een Halo2 toernooi

Laten we zeggen dat we per team €10 vragen (das nog erg weinig)( geld overmaken kan makkelijk en snel met Internet bankieren tegenwoordig)
    Als er dan 20 teams meedoen hebben we al €200 aan prijsgeld dat we kunnen verdelen onder de nummers 1.2.3
    Nu vragen jullie af, wie houdt het geld dan bij?
    Ik ben best bereid om dat bij te houden en uit te keren aan de winnaars.
    Nou vragen jullie natuurlijk af kan je hem vertrouwen en ik kan wel hele verhalen ophangen dat ik eerlijk ben. Maar uiteindelijk is mijn doel gewoon een leuke Halo2 community waar we kunnen spelen met toernooien voor cash.( Mocht iemand anders ook deze verantwoordigheid kunnen dragen, dan vind ik dat ook best. ) Ik wil namelijk zelf ook meedoen aan die toernooien lijkt me namelijk heel leuk om Halo2 weer uit de kast te pakken.

Ik verneem graag of jullie belangstelling hebben.
    Ik heb ook iemand nodig die een site in elkaar kan zetten, maar dat lijkt me geen probleem.
    Toernooien wil ik op Xbc spelen vanwege minder lag en ik wil iedereen de kans bieden om mee te doen en niet alleen mensen die een credit card hebben.

Groeten eSo Blade

PS: begin a.u.b. niet over toernooi details in deze threat maar zeg wat je ervan vind.

_0/

2. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook best bereid om het geld bij te houden hoor ;). Het is een goed idee maar ik denk dat de meeste toch geen geld willen neerleggen als ze weten dat ze er de eerste ronde er toch uit liggen. Zeker ambitieus enzo, vind ik helemaal top. Maar kijk nu eens naar dat toernooi dat sir ice begonnen was. Die is ook halverwege gestopt. Het zal vrij lastig worden.

3. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon opmaken van forums dat mensen dreigde te stoppen omdat er geen WcG is een geen toernooien in Halo2. (WcG kost reisgeld+inschrijfgeld) en op vorige WcG waren veel mensen al kansloos en toch deden ze mee.Blijkbaar vonden ze het toch leuk zo'n toernooi te spelen.

Maar goed , zoals ik al zei alleen als hier belangstelling voor is en anders hoeft het niet.

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  4. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ook het feit dat je dan die mensen een keer in het echt zag, daar alleen voor wilde ik wel al betalen.

5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een goed idee om een toernooi op te starten eso.
    En don dan gaan wij meedoen he :p

6. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blade!!

Jij gaat er snel met het geld vandoor zodra je het binnen hebt, emigreren naar polen, ik heb je wel door!

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    het is leuk een toernooi op te zetten
    maar ik denk dat je het beter zonder geld kan doen want dat schrikt veel mensen af en denk ik niet dat je zoveel teams krijgt.
    ook lijkt het me beter als je gewoon via xbox live doet
    want ik heb een paar keer op xbc gespeeld maar daar heb je echt veel meer lag.
    en ik denk dat de reden is dat het spel op een laag pitje staat omdat er genoeg andere nieuwe games zijn. en xbox 360 :p

8. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    met een goede host is er zelfs minder lagg dan op live. ik spreek uit ervaring*)

9. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies Jurjen je heb me door *)

Maar even serieus ik wil hier geen discussies over hosten etc etc .
    Ik wil puur weten of mensen mee willen doen zodat we al snel een lijst kunnen maken met teams die willen meedoen zodat we aan een site kunnen beginnen.

10. Candyman

Candyman Guest

Leuk idee.. en ik zal mischien wel is van de partij kunnen zijn.
    Maar hier komt dan mij idee, ik zie veel liever een 4vs4 tournooi.

Waarom?
    Met 4vs4 betaald gewoon iedere deelnemer net zo als iedereen bij 2vs2 5 euro waardoor het zelfde bedrag wordt binnengehaald.
    je hebt een stuk meer teams van 4 in Nederland die serieus samen spelen als het mij wordt gevraagt.
    Je hebt een stuk meer game types die echt serieus gespeeld kunnen worden en ik denk dat de games een stuk spannender zullen worden met team play van 4. Ik hoop dat er serieus word nagedacht over deze mening en niet meteen word afgezeken.
    En als we moeten gaan nadenken over regels? Ik zou zeggen, er komt een 9de man in de game met een goede host die zich voor de rest van de game verschuild houd, deze 9de man gaat naar bv pink team en mute al zijn tegenstanders. Deze 9de man kan meteen dienen als een scheidsrechter die kan kijken of de match eerlijk verloopt.
    REGELS:
    Ik zou zeggen dat je gewoon de regels van MLG 2005 gebruikt voor dit tournooi, over deze rules zijn goed nagedacht en als je het mij vraagt het meest gespeeld.
    Ik zou het liefst pouls zien zodat ieder team meerdere potjes zou kunnen spelen en ook echt het gevoel heeft waar voor zijn geld te hebben. Zo wordt de game niet beiinvloed door bijvoorbeeld spawns. Ieder team speelt 2x tegen elkaar als je het mij vraagt?
    Zo kunnen bijvoorbeeld de nummers 1 en 2 door naar de volgende ronden.
    Als jullie dit wat lijkt aub post, er klopt nog een hoop niet aan deze post en ik hoop dat we samen eruit kunnen komen om een leuk tournooi te organiseren.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2006
  11. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me strak plan man!

Ik doe mee :)

12. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet mee, ik win toch niet;). Al zou je een LAN organiseren zou ik wel komen...

13. Champion

Champion Guest

ik doe best mee. :)

14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    www.bitlan.nl allemaal komen mensen 3 dagen lol, drank eten voor maar 30 euris!!!
    velen zijn vorig jaar geweest en t was toppie

p.s. vraag heaten, blizaga , rundown en red ice maar

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk idee, echter zijn wij van mening dat er geen geld bij betrokken moet raken. Hoe eerlijk mensen ook zijn, het risico dat er gezeik bij te pas komt blijft redelijk groot. Ook steunt Xbw geen toernooien die buiten deze site worden georganiseerd. Wij hebben een apart forum gedeelte waarin HTML is geactiveert zodat daar ook een leuke thread gestart kan worden met alle info/standen.
    Wil je dit idee voort zetten zonder bijdrage en zonder een site buiten Xbw stuur dan een PM naar mij met de opzet van het toernooi en het eventuele verzoek tot toegang van het HTML geactiveerde forum gedeelte.

Ik zal deze thread even openlaten zodat je nog steeds kan pijlen of hiervoor intresse is.
    Wel kan je een link in je sig plaatsen naar een site waarop je je eigen toernooi organiseert, echter is het niet toegestaan deze in threads te posten.

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best mee doen, alleen moet het wel 4vs4 zijn, vind k niet egt leuk 2vs2, maar moet zelf maar kijken wat je er mee doet, en ik denk ook dat een LAN beter zal werken, dan een online toernooi. Maar dat is mijn mening 8)

_0/

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die site al gecheckt, klinkt echt dope, maar zijn er veel mensen die komen xboxen, en zijn erdaar ook een toernooitje?, als er veel mensen komen, zal k ook wel langs wille komen _O_, lijkt me vet en andere zoude ook wel geintereseerd zijn in die LAN.

maar het is 3 dagen, kun je daar dan ook overnachten(ga van uit van wel, maar k heb nog niet op de site gekeken of dat kan)

_0/ alvast bedankt Freakin ;)

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    On: Ik zou best wel met een Halo² toernooi willen meedoen, maar dan op XBC want ik ga niet op l!ve (-> vanwege credit-card enz.)

Off: ik speel nu elke dag Halo² op XBC, en ik zit al in een Clan (GBS).. Gisteren Clanmatch gedaan tegen HiK, was 2 - 1 voor ons :p..

19. Champion

Champion Guest

zozo ryan, maar als het gaat plaatsvinden online is dat dus denk ik wel op xbox live... misschien xbc voor minder lag maar kdenk toch dat live beter werkt.

btw, 4 vs 4 is denk ik te veel gevraagd, alhoewel het wel vet is natuurlijk, ik heb ook liever 4 vs 4 of zelfs 3 vs 3 :)

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je ooit op een echte LAN geweest? Daar slaap je bijna niet. Of je doet het achter je xbox.

Ik ga geen 10 euro neerlappen voor een online toernooi dat is onzin. Dan kan ik net zo goed custom games spelen. Daarnaast ga ik geen 10 euro betalen als ik het toch niet meer terug zie. Want de winnaars zijn meestal toch al vantevoren aan te wijzen en ik ben het niet. Voor een LAN party wil ik dit best betalen.

Deel Deze Pagina