Leuk idee.. en ik zal mischien wel is van de partij kunnen zijn.
Maar hier komt dan mij idee, ik zie veel liever een 4vs4 tournooi.
Waarom?
Met 4vs4 betaald gewoon iedere deelnemer net zo als iedereen bij 2vs2 5 euro waardoor het zelfde bedrag wordt binnengehaald.
je hebt een stuk meer teams van 4 in Nederland die serieus samen spelen als het mij wordt gevraagt.
Je hebt een stuk meer game types die echt serieus gespeeld kunnen worden en ik denk dat de games een stuk spannender zullen worden met team play van 4. Ik hoop dat er serieus word nagedacht over deze mening en niet meteen word afgezeken.
En als we moeten gaan nadenken over regels? Ik zou zeggen, er komt een 9de man in de game met een goede host die zich voor de rest van de game verschuild houd, deze 9de man gaat naar bv pink team en mute al zijn tegenstanders. Deze 9de man kan meteen dienen als een scheidsrechter die kan kijken of de match eerlijk verloopt.
REGELS:
Ik zou zeggen dat je gewoon de regels van MLG 2005 gebruikt voor dit tournooi, over deze rules zijn goed nagedacht en als je het mij vraagt het meest gespeeld.
Ik zou het liefst pouls zien zodat ieder team meerdere potjes zou kunnen spelen en ook echt het gevoel heeft waar voor zijn geld te hebben. Zo wordt de game niet beiinvloed door bijvoorbeeld spawns. Ieder team speelt 2x tegen elkaar als je het mij vraagt?
Zo kunnen bijvoorbeeld de nummers 1 en 2 door naar de volgende ronden.
Als jullie dit wat lijkt aub post, er klopt nog een hoop niet aan deze post en ik hoop dat we samen eruit kunnen komen om een leuk tournooi te organiseren.
Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2006