ja ja..ik ben 1 van de gelukige die al een pal versie kon bemachtigen..had em gepreorderd bij dim..vond opeens een briefje thuis dat ik pakketje had en ja hoor met grote verbazing had ik sc in me hand..whoeeeehah mijn dag kon niet stuk so.. wie heeft em nog meer de pal versie ?
Dan vraag ik me 1 ding af. Hoe kan het dat geen 1 winkel in Nederland hem heeft behalve dimension?? Iedereen krijgt hem de 28e behalve dimension!! Dream on!!
Bart Smit in Lelystad HAD hem, nu hangt er een reserveer kaartje. ]:- En heb ook al van anderen gehoort dat ze hem hebben gezien/gekocht. Ik zelf nog niet, als je geduld hebt is ie op de 28ste in elke winkel te koop.
Ik krijg hem bij de xbm, ze zouden dit keer een beetje tempo maken omdat ze ze nou wel op tijd binnen zouden krijgen dus ik denk dat ik hem over 2 weken wel zal hebben. Jammer alleen dat ik moet wachten.
he shifty je liegt. heb net dimension gebeld en ze zeggen dat ze hem pas volgende week krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!
word hier echt moe van weetje dat, als je em hebt neem dan wat foto's ofzo drvan als bewijs, want het alsof je niet meer iemand op zn woord kan vertrouwen over zoiets..... :{
waarom zou ik liegen.. ik had em bij dimension plus besteld..hun adres stond ook duidelijk op het briefje !!! dan moet je ook niet zeiken
die gast heeft dat spel helemaal niet man als die em heeft dan mag ie ook wle eeen paar foto's maken van het hoesje en de ingame screenshots