Welke gamez vinden jullie cool? Ik heb net een Xbox gekocht met 2 gratiz spellen... Sega GT 2002 and Jetset radio future of zo nou wil ik graag HALO kopen (omdat het de launch titel is) omdat hij me SUPER cool lijkt. Verder wil ik ook FIFA 2003 kopen.. maar is die leuk?? natuurlijk komt er ook een 2e controller en een DVD-movie kit greatz... pudding3d
Halo is goed FIfa is goed en koop als controller de allernieuwste S controller die is echt lekker mee te spelen en koop natuurlijk unreal championship kan je ook mee op xboxlive
Ehm? Vreemde reactie, toch.. Of je de normale controller of de controller S fijn vind ligt helemaal bj jezelf. Volgens mij vinden de meeste dus de grote het fijnst, maar ik zou hem toch proberen voordat ik hem als een gek ga kopen?? Of niet soms. En Unreal Championship is een hele goede game, maar misschien moet je er even bij zetten dat Xbox Live pas in Maart hier is. Ik zelf ga hem wel kopen al, lekker fraggen met vrienden en oefenen voor Live.
Als je een beetje van fighters houd is Dead or alive 3 ook zeker een aanrader. IK heb het al 4 maanden en ik speel het nog steeds behoorlijk vaak.
ja ik speel ook nog steeds vaak doa3.... verder zijn ook topspellen : deathrow, morrowind en natuurlijk over een week Splinter cell!!!