Halo Patch en XBL.

Discussie in 'Algemeen' gestart door killabee, 22 nov 2002.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek vandaag op het forum van xbox.com, en daar stond een thread in genaamd:

Who here has the halo patch?!

en een aantal mensen in die thread zeiden dat ze hem hadden, lees de thread maar eens goed door. best tof dus een halo patch.
    er is ook een nieuwe banshee en en aantal nieuwe wapens zeggen ze.

en als je nog niet zeker weet hoe je je connectie en zo moet maken met Xbox Live op 14 maart. dan kan je hier veel info afhalen:

http://www.xbox.com/LIVE/connect/

Groeten.

Laatst bewerkt: 22 nov 2002
  2. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik dus niks van. Zoiets wordt echt wel officiel aangekondigd. Deze jongens verneuken de boel. :)

3. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    alsof microsoft effe tussen neus en lippen door een patch voor Halo uitbrengt, dat is hun parapepaardje man.....

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik vraag me af of dat wel waar is

5. freakonick

freakonick Guest

tis niej waar kep ut al eens gevraagt aan microsoft (chat tool op xbox.com) en ze zeiduh dat hij niej online enabled was en dat je r nix voor kon downloaden omdat het spel er niej voor gemaakt is....:'-(

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pure bullshit. Gewoon mensen die zien dat het een onzin topic is en dus 'serieus' antwoorden :)

7. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets geloof je toch niet :p

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens wel in de PU gelezen dat Splinter Cell (die dus Xboxlive enabled is) eigenlijk uit 18 of 20 levels of zo moest bestaan, maar dat het er maar 14 zijn geworden omdat ze hem anders niet voor de kerst afkregen. En die andere levels kun je dan met Xboxlive downloaden in maart. Dit soort dingen ben ik dus wel bang voor dat ze die vaker gaan doen he. Spel niet af ? Boeit niet, zet maar in de winkel. Kan iedereen straks de "extra" levels downloaden of een patch om de bugs eruit te krijgen. En als je ff pech hebt gaat dat nog geld kosten ook.

9. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    is pure BS

al die lui op t xbox.com forum zijn debielen volgens mij, er komt nooit wat zinnigs uit

Bungie heeft zelf gezegd dat Halo dit NIET ondersteunt, er komt ook geen halo 1.5 uit of iets in die richting (vraag me eigenlijk af wie dat ooit heeft bedacht?). Halo is gewoon niet gebouwd met ondersteuning van add-ons, en al die zut

je moet maar gewoon ff geduld hebben tot Halo 2 uitkomt, is waarschijnlijk ook gelijk een historische online everaring die Halo met een patch of die Halo 1.5 nooit zou kunnen evenaren

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het zijn 10levels :)

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kijk dit'is nou een van de kenmerken van Xbox Live. MS bepaalt wat er op de servers staat dus die gasten die kunnen die patch niet eens plaatsen zonder toestemming.}:]

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben idd ook bang dat ontwikkelaars schijt krijgen aan de ontwikkelingstijd!

Dat ze denken van: "Hmm, die bug boeit niet, dat lossen we wel op in een patch die mensen kunnen downloaden". Kijk... dat lijkt me dus echt niks. Ook een beetje stom als ze spellen korter gaan maken om vervolgens geld te gaan vragen om nieuwe levels.:mad:

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet. In de PU stond 14. Wel een beetje lang (Halo stijl) ?

14. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel zo, 9 levels + een uitgebreide turorial heb ik gelezen, volgens mij stond dat ook in de PU. Jammer dat ze er op het laatst wat levels uitgehaald hebben. Je kunt ze dan wel downloaden straks maar je krijgt er maar één gratis.

15. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat dus wel mooi vast dat je een credit card nodig hebt zoals je kunt lezen

16. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ff in die PU te kijken maar ik kan niks meer vinden over het aantal levels. Waar heb ik dat nou vandaan. Ach, wat kan het schelen, we zien het vrijdag (of misschien eerder) vanzelf. Waar zie jij dan dat je er een gratis kunt downloaden en voor de rest moet dokken ? Ik vertik het om boven op m'n 60/70 euro ook nog es extra te gaan betalen om m'n spel compleet te krijgen hoor. En ik hoop dat velen het met me eens zijn. Dan laten ze het misschien in de toekomst....

17. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze dat doen, slechts een klein gedeelte van de Xbox bezitters zal Xbox live hebben en de over grote meerderheid zal het spel dan nooit kunnen patchen.

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar aan die genen die geen Xboxlive hebben verdienen ze dan gewoon de prijs van het spel (wat ze normaal ook verdiend zouden hebben) en aan diegenen die wel Xboxlive hebben verdienen ze nog extra dmv downloads. Ze hebben dus niks te verliezen. En het is niet eens afzetterij. Bewijs jij maar es dat een spel oorspronkelijk groter gepland was.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :confused:

Er komt geen Halo On-line versie (zie de Rumour controll van Bungie)

Halo Gold/Halo Online

• [Q] What can you tell us about the rumors that Bungie will release an expanded version of Halo called Halo Gold or Halo Online especially for Xbox Live? Will Microsoft will offer a trade-in discount or rebate to people who have already bought the game?
      [A] There will not be a Halo Gold or Halo Online. Thus, there will be no trade-ins or rebates. :)
      Halo 1.5 and updates in general, by Matt

[Q] I heard there will be a free update to Halo called Halo 1.5, which will either be downloadable over the net or available on the cover disc of a magazine. The update is supposed to have new weapons, new maps, and Internet-play capabilities. What's the scoop?
      [A] There is no Halo 1.5 project. The Xbox version of Halo does not have the necessary "hooks" to look for a patch or upgrade, so even if we made new content or features for the game there would be no way to add them.

We will not release a Halo game with explicit support for the Xbox Live network until Halo 2 ships.

20. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    heey Fardo, waarom beantwoord jij een 'hele' oude thread??? Ik dacht dat iedereen dat nu wel wist.

Deel Deze Pagina