360 doet zeer raar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Speaker, 22 feb 2006.

1. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me 360 liep steeds vast en deed zeer raar... heb vervolgens microsft gebelt... heb vervolgens een hele nieuwe 360 gekregen en nu heb ik het zelfde probleem... de achterkant wordt heel erg heet en miss kan het daardoor komen maar hij staat op een hele open plek en de warme lucht kan dus overal heen... ik wordt er nie goed van, weet iemand een andere oplossing want ik krijg neiginge om um van het balkon te goeie en dat meen ik echt

2. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje nutteloze vraag...

Microsoft bellen en wederom opsturen voor reparatie.

3. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja als hij dat al heeft geprobeert en een nieuwe 360 heeft gekregen lijkt het mij dus dat het daar niet aan ligt...of hij heeft heel erg veel pech...

maarja ms zou het toch moeten weten...;)

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Begin dan ook eens met een goede spelling / leestekens en correcte zinnen. Wellicht gaat het probleem dan vanzelf over. :+ Als je hem van het balkon gooit, koelt hij zeker af. Dat is dan mooi meegenomen.

Ok, nu even serieus: je hebt over de xbox zelf, maar geef je de voeding ook genoeg ruimte? Bij welke apparatuur staat de xbox? Ik ken iemand die hetzelfde probleem had en hem naast de verwarming had staan... |:-

Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  5. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 360 wordt bij de ventilatoren zeer warm maar niet zo warm dat je je handen er echt aan brand. Als dit wel het geval is toch weer retour naar Microsoft.

Mijn 360 staat in een vak van 18 cm hoog waarbij de achterkant ook nog eens afgesloten is, temperatuur is stabiel en de 360 wordt niet heet aan de achterkant, wel zeer warm (is normaal).

We kunnen we wel allerlei suggesties doen maar je kunt gewoon het beste Microsoft bellen.

6. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook dat achter m'n 360 het wel erg warm wordt, maar hij staat bij mij ook op een open plek en heb nog nooit last gehad van een overhitte 360.

7. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt de meeste problemen (vastlopers) komt omdat de voeding te heet wordt deze moet goed vrij liggen en niet op hoogpolig tapijt ofzo liggen.

8. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en ik heb ook een vraag heeft iemand dit probleem ook met dvd kijken als ik dan kijk heb je vaak in de film dan staat het beeld even stil weet iemand wat het is of heeft iemand het ook

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Off: ff een vraag tussen door, kan ik een xbox360 headset ook gebruiken om de xbox (1), want een headset voor xbox kost €30 en voor de xbox360 maar €20 :)
    zo nee, is er ergens omgeving r'dam een xbox 1 headset tekoop voor €20..?

Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ^^ any1 know? ^^

12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook bij DVD kijken! Echt irritant! Heb het trouwens ook met de CG filmpjes bij Kameo. De rest gaat wel zoals het hoort!

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n 360 zo liggen (link) en heb nog geen vast lopers gehad of wat dan ook gehad. En er komt bij mij ook hetelucht achter uit, maar dat is normaal.

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    je kan een 360-headset niet gebruiken op normale xbox. Maar je kan wel een plantronics headset kopen voor rond de 20euro:
    X20of Deze

Als ik jou was zal ik voor de X20 gaan. Zit erg lekker en heeft veel beter geluid dan de normale headset. Je kan wel je oude headset gebruiken op je 360.

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Haha had je ook die oplichterij gekocht genoemd real robots. Dat ding heeft bij elkaar een klein vermogen gekost.
    Maar staand vind ik de 360 echt wel mooier

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:
    Jha het waren oplichter, €7,90 per deel :eek: dat was echt mega veel. Kwam niet verder dan deel 14 dus het heeft me ook nog eens €110,60 gekost en dat ding doet het niet eens.

Ontopic:
    Maar het blijkt als je je 360 hebt liggen dat dat beter is voor de 360 zelf.

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Gelul. Alsof het die 360 ene reet uitmaakt hoedie staat.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

tsja vandaar de enorme krassen dus |:-

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is alleen bij slimmerikken die dat ding verplaatsen als hij aan staat. Ik, en veel anderen, hebben nergens last van.

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Wat een gezeik niet, de ps2 kan het zelfs aan en er gebeurt helemaal niks als je 'm staand zet

Deel Deze Pagina