OXM demo splinter cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-botjuz, 19 nov 2002.

1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1

hebbik al gedaan dat predator verhaal van je
    Demo is gewoon fucking saai maar dat vond ik al de 3e keer

2. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    hij is zo saai als je eige fantasie, heb nog nooit zoveel een demo gespeeld achter elkaar eigenlijk...

natuurlijk maar een klein leveltje, meer een teaser vind ik het eigenlijk....

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Geef hem dan maar aan mij. :+

4. xboxdanny

xboxdanny Guest

wat betekend oxm eigenlijk en waar kan ik die kopen!!!!

5. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Official XBOX (UK)Magazine ..daarbij krijg je een demo cd
    speelbare demos van Sega GT 2002 Deathrow,Chase,Madden NFL en Splinter Cell..daarnaast heb nog veel video's om te
    checken...ik heb het blad gister gekocht.

6. xboxdanny

xboxdanny Guest

waar kan ik die kopen of bestellen dan.
    en wat kost het blad dan

ps thankzz:D

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2002
  7. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens bij de bruna ofzo, daar heb ik em altijd vandaan... alhoewel niet alle bruna's ze hebben, ennuhm sommige gamestores hebben em ook ligge trouwes....

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    14 euro ]:-

9. xboxdanny

xboxdanny Guest

thankzzz thankzzz

dan weet ik genoioeg

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ik heb de demo van SC gespeeld en het is me weer duidelijk geworden dat het spel weer is beoordeeld op Graphix en Gadgets en niet op de gameplay. De gameplay is wel goed maar nix bijzonders. Ik heb zelf de demo maar heel ff gespeeld omdat ik het spel niet leuk vond de gameplay was lame. Spel is wel een 8 waard maar echt niet meer.

Het met een keer afgelopen zijn maar alleen maar oordelen op graphix en niet op gameplay !!!!

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ja sorry hoor, maar geen goede gameplay in SC?

Spel zit vol met gameplay!! Stealth is de code hier! Nee.. tis niet alleen maar schieten, is dat erg dan?

Ik ga nu niet alles wat je kan doen hier neergooien, moet je de review maar is lezen, en de demo maar eens goed spelen..

12. Nou SC is juist zo'n top game omdat ie zo'n goede gameplay heeft! je kon de demo zeker nie uitspelen en begint m gelijk af te kraken! alles is goed op een paar slordigheden na!

13. TheMarco

TheMarco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus... en dat heeft "EXPERT GAMER" onder zijn naam staan.
    Die demo roeleert dus echt wel de pan uit. Nadat ik hem uitgespeeld had kon ik echt niet meer wachten tot ik hem volgende week echt heb.
    Dit spel wekt bij mij ongeveer het zelfde euforische gevoel op als toen ik voor het eerst HALO speelde. Echt een TOPspel waar maar heel weinig op aan te merken is.

14. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    Gforce, ik respecteer je mening over die demo wel hoor, alleen als ik het dus goed begrijp heb je de demo maar heel even gespeeld en beoordeel je het alsof het de retailversie is, kijk als je zegt dat je het gewoon niet leuk vindt ok, maar ga het niet hebben over dingen als graphics over gameplay als je je niet eens geprobeerd hebt om te verdiepen in het spel....

15. lekker dood hier eigenlijk... is ieder1 naar de gamesexpo ofzo:confused:

16. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep... ik ga morgen ff kijken.:)

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk weten jullie het al, maar ik dacht even alles uit de demo te halen, en ging ook alles doen wat maar te doen was, en ik ging ook in die kamer waar die 2 ventjes achter een computer bezig zijn, en jij er langs sluipt al die deuren is te proberen!

2 zitten op slot, maar die kan je openen met dat zuur. 1 kamer zit een ventje op een stoel gebonden, en andere kamer staat een camera op dat ventje gericht, en een licht aan/uit knop voor die kamer.

En er ligt ook ammo voor je gun :)

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zuur...? :{

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb precies hetzelfde gevoel met Splinter Cell, het gevoel dat je weet dat er nog zoveel meer lekkers aan zit te komen :9:9:9

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ja, je hebt een gun, een cameraatje voor onder de deur te schuifen. En een soort zuur om sloten te openen :)

Deel Deze Pagina