XBW.nl mainsite; previews, hands on, reviews etc.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Timmeh, 28 jan 2006.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een suggestie voor de xbw mainsite.
    Ik vind xbw de beste xbox (360) site die er in Nederland is op het gebied van alles eigenlijk.
    Ik zou alleen wat meer willen zien; ik bedoel meer previews, verlagen, hands ons etc. Xbw is vaak erg up to date met nieuws. Ik vind het alleen jammer dat er geen tot weinig stukjes worden geschreven over games. Eerst was dit veel meer heb ik het idee. Ik snap dat Mirik, Jordi enz. allemaal drukke schema's hebben maar ik zou het erg leuk vinden als er bijv. van games als GOW en Oblivion waar al genoeg informatie van is vrijgegeven er stukjes over geschreven worden. Wat vinden jullie ervan?
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    we schrijven geen previews als we de titels niet zelf onder handen hebben kunnen nemen. Dan schrijven we de uitgevers naar de mond en kunnen we er niet van op aan dat de informatie die we gelezen hebben altijd correct is of alleen maar marketingleuzen zijn om het spel op te hypen.

    Er is niet altijd de kans om een spel hands-on te spelen, dus vandaar dat dit ook niet altijd gebeurt. :)

    Verwacht binnenkort hands-on previews van Prey, Godfather, Driver 4, etc.

    Thanks voor je complimenten, we doen ons best en willen ook altijd meer! :)
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Uw.
    Nee, uiteraard dat begrijp ik heel goed.
    Maar dit is iets wat ik graag zou zien veranderen. Zo gaat dat natuurlijk niet zoals je beschreef. Jammer, maar ga vooral zo door. Vooral jij Mirik. Jij bent degene die zich het meest inzet voor de site imo. (al kijk je op de frontpage en ziet wie het meeste nieuws post)
     
  4. 0ogamero0

    0ogamero0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen hoe je een forum begint??
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    :D









    Voor je daar aan begint zou ik eerst maar eens de basis onder de knie krijgen. Dus zoek eens een tutorial om een webpagina te maken.
     
  6. 0ogamero0

    0ogamero0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou, het is heeeel belangrijk om te beginnen met te bedenken van "wat post ik waar" !
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak eerst op Word een tekstje van hoe je heet en wat voor forum je wilt, ongeveer een half a4'tje moet dat zijn.
    Als je klaar bent kan je 2 dingen kiezen:
    Je belt 0800-4259 en geeft je informatie door en stuurt je Word bestand op naar dat bedrijf, of je gaat naar deze site toe en vult daar je info in.
    En voilá, je hebt een forum :).
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lol
    You are an Idiot
    Hoe dan ook heb toch al een forum.
    Edit: Ik vraag me eigenlijk af wat van nummer dit is: 0800-4259
    Seks Nummer?
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het me ook af, maar ik heb het gevoel dat het geen random nummer is:+ .
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    De privélijn van zn moeder. :+ No offense!:+
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaarne weer ontopic posten. :)
     

Deel Deze Pagina