Gezocht: Xbox Live Dashboard afbeelingen!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 23 feb 2006.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet zo goed in welk gedeelte van het forum ik moet zijn dus ik doe het hier maar.
    --------------------------

Gezocht:

Ik zoek Hoge resolutie plaatjes van het HUIDIGE Xbox 360 Dashboard met de Gamercard erop. Ik ben namelijk bezig met het maken van een Konfubulator Gamercard Widget.

Ik leg de nadruk zo op HUIDIG omdat ik al wat plaatjes gevonden had maar die waren van de ontwikkel versie van de 360. Daar ziet de Gamercard er net ff anders uit zoals de 'G' van de Gamerscore en de sterretjes van de Reputation.

Wie helpt mij met het vinden van goede plaatjes? Resolutie liefst zo hoog mogelijk!

Alvast Hartsikke bedankt!!

Perfect Dark 0

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je ook even willen uitleggen wat een Konfubalator Gamercard Widget is. Ik zou eventueel een foto kunnen maken.

greetz wooly

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Een Widget is een klein programmatje met vaak maar 1 een functie dat je met een drukk op de knop op je bureaublad kunt laten verschijnen of verbergen. Bijvoorbeeld een weather widget om te zien wat voor weer het word of een sport widget met sport uitslagen.

Je kunt Konfabulator hier downloaden: http://widgets.yahoo.com/

Het leuke aan een Widget is is dat ze makkelijk vorm te geven zijn en opgebouwd zijn in HTML code. Dus als je al een beetje verstand hebt van Web-design en Photoshop is een Widget maken ook niet zo moeilijk om te leren.

Er is al een Gamercard Widget gemaakt door de mensen van www.onesouthclan.com maar die heeft het uiterlijk van de gamercard op Xbox.com

Ik wil een Gamercard Widget maken die er precies zo uitziet als die op het Xbox Live Dashoard.

Het zou echt geweldig zijn als je een screenshot voor me kan maken!!!

Deel Deze Pagina