[Bert Visscher mode]WHUUUUUHEEEEELUUP[/Bert Visscher mode] Ik heb gisteren m'n X-box gekocht, maar werkelijk nergens kan ik aan die Advanced Scart Cable komen Ik bel de V&D: - Nee, hebben we niet en geen idee wanneer we die binnen krijgen. Ik bel de Dixons: - Huh, wat, een advanced scart kabel?... zegt me nix... Na een paar minuten: "jaja.. uhm... moet nog binnen komen" Ik bel de Vobis: - Bel over een uurtje terug dan weten we meer. Ik bel na een uur terug en dan krijg ik iemand aan de lijn die wel weet waar ie het over heeft, maar hij weet ook niet wanneer ie binnen komt. Ik bel Bart Smit: - Nee hebben we niet en ik denk dat we die ook niet meer krijgen, omdat de X-box slecht verkoopt. Ik bel de FRS: - Nee, is uitverkocht en misschien dat we die binnenkort weer binnen krijgen. Is er iemand die nog een plek weet om dat ding te halen? Een goeie site waar je 'm kunt bestellen mag ook... het liefst dan onder rembours, want ik heb helaas geen credit card. Ik heb 'm echt voor komende donderdag nodig, omdat m'n DTS-versterker dan wordt geleverd.
Dimension Plus Bart Smit webshop (die heeft ze wel onder de naam Enhanced Scart) Nedgame Videogamestore
ah, bedankt! ik heb ze nu allemaal ff een mailtje gestuurd om te vragen wat de verwachte levertijd is, aangezien ik 'm dus voor komende donderdag echt in huis wil/moet hebben
Ik kreeg bij Dixons (2x), Bart Smit, Free Record Shop, Intertoys en V&D ook het zelfde verhaal, kennen we niet of moet nog komen, werd trouwens door de verkoper van Dixons Leidschenhage door verwezen naar Discovery, heb hem hier ook gekocht, heb hem ook zien liggen bij de Mediamarkt in Voorburg.
He shit. Word ik gebeld door de NedGame dat ze die kabels niet meer hebben. Nu moet ik wachten tot maandag/dinsdag!
Kan iemand anders misschien pics maken van bijv een xbox spel met de bijgeleverde scart en de advanced scart, dan kan iedereen zelf bepalen of het de €30 waard is
Cool, heb 'm gisteren bij de Makro gehaald Ze hadden er nog wel een stuk of 10 liggen denk ik zo, dus voor alle mensen die er nog 1tje moeten hebben en bij de Makro binnen kunnen... snel langsgaan... prijs: 28,50 euro