Raak me aan (iets wat dus aangeraakt moet worden, raak jij een camara aan voor de lol?
Hallo ken je me, refeert naar iets wat we dus al kennen, iets bekend, iets dat er al is.
Weet je wat ik kan doen?, een zin die zou kunnen duiden op een ARG, we weten immers allemaal wat een ARG kan doen met dingen, kijk naar ilovebees, en let the hype begin voor halo 2, misschien weer iets soortgelijks? Maar een handheld kan je ook aanraken, en we weten ook wat bijv. de gameboy en de DS met mensen hebben gedaan.
En waar ik naar toe kan gaan, slaat op de x360, 360 graden, grenzeloos, onbeperkt. (de plaatjes laten de lucht zien, een stad, een tropische omgeving, en.... de huiskamer, misschien toch een handheld, iets draagbaars wat je aan kan raken en overal mee naar toe kan nemen?
Hoe ik je leven kan veranderen, kan slaan op het plot van een game, intensiever dichter bij ons, misschien eindelijk de beloofde gameplay die bij halo 2 beloofd werd, op aarde? Kan ook slaan op iets anders belangrijks, maar het heeft met de x360 te maken en halo heeft de xbox verandert, een zelfde stunt met de x360?
Toekomstaanduiding, wachten is de enige mogelijkheid, tot de volgende hint...., tot de volgende raadsel.... Tot de nieuwe ARG weer begint....
Edit: Trouwens na de text verschijnt er:'Play again', het is dus een spel of moet het worden, refereert naar of een echt spel, of een ARG, ik gok op de ARG
Laatst bewerkt: 24 feb 2006